748 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nedvejning af zafira"
Nedvejning af Zafira
Hej går og overvejer at købe min en Opel Zafira og kan få en der er vejet ned og en der ikke er vejet ned. Men da den der ikke er vejet ned er flottest hvad ville det så koste og veje den ned lige so...
Hej går og overvejer at købe min en Opel Zafira og kan få en der er vejet ned og en der ikke er vejet ned. Men da den der ikke er vejet ned er flottest hvad ville det så koste og veje den ned lige so...
Skrevet af: Mikkel - 25. maj 2011
nedvejning af zafira b
halløj nogen der har fået nedvejet deres zafira b og ved hva det ca koster?? og har kikket lidt rundt kan ikke rigtig finde ca priser på det. så vil gerne vide hvad i ca har givet??
halløj nogen der har fået nedvejet deres zafira b og ved hva det ca koster?? og har kikket lidt rundt kan ikke rigtig finde ca priser på det. så vil gerne vide hvad i ca har givet??
Skrevet af: jon m - 3. mar 2013
Spar penge på din forsikring
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 139
mar 2010
Følger: 81 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 105
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 14
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 129
For mit vedkommende tog det 2-3 uger fra jeg indsendte papirer til jeg havde en afgift fra skat.
Skat havde været 5-6 mdr om det hvis jeg selv havde klaret tingene, så de 695 kr det kostede hos nedvejning.dk kan snildt betale sig i forhold til den misundelsesafgift der skal betales i løbet af de 5-6 mdr
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 1.574
nedvejning af zafira årgang 2000