{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utroligt.
  • #1   13. apr 2013 Det sku fint der kommer flere og flere billige biler du får meget for pengene .. Det er ikke alle der er så fisse formemme at de ikke kan køre i dem. smiley men må ds indrømme kunne nok heller ikke selv inde på at købe en.

• #2   13. apr 2013 livsfarlig sæbekassebil.

• #3   13. apr 2013 Tror mere det er et økonomisk spørgsmål .. hentyder her til afgifterne på biler i DK .. for at få en familiebil i DK med rimelig udstyr (man vil jo gerne have de skide gadgets) .. så er du nemt af med 400.000 kr og opefter .. 400.000DKK .. ja det er da en rigtig god slat penge .. faktisk så meget at du nemt har halvdelen til et super fint hus istedet.

• #4   13. apr 2013 Ny Dacia vs. brugt Fiat Multi-pla(ge)....Personligt er jeg ikke i tvivl.....

• #5   13. apr 2013 Kanon bilmærke. Renault inden i og billiger i indkøb. Kunne selv nemt finde på at købe en

• #6   13. apr 2013 Og livsfarlig at køre i. Utroligt de er lovlige ....

• #7   13. apr 2013 Madsen - bare af nysgerrighed: Hvad gør dem livsfarlige at køre i?

• #8   13. apr 2013 Ja tænker det samme?

De Lodgy'en har da fået 3 stjerner i Ncap crashtest - det er ikke den højeste score, nej - men til prisen er det da faktisk okay: http://euroncap.com/results/dacia/lodgy/486.aspx

Det er jo samme rating ca som en Aygo bl.a ? .. Og dem mener folk bare er nogen "forbandede økokasser", men ikke livsfarlige.

• #9   13. apr 2013 og jeg er sikker på at en ny lodgy er sikrere end min gamle Rolla smiley skal dog ikke have en.. da vi snobber lidt på udseende og ikke vil have en bil vi ikke også synes er bare en smule pæn smiley

• #10   13. apr 2013 Hellere Dacia end alle de klamme rust-kasser, som der kører rundt på vejene lige nu..

• #11   13. apr 2013 jeg tænkte ved - sådan en crash-test, er den "standard" - forstået på den måde om man med retfærdighed fx direkte kan sammenligne en bil med en fem år gammel topkarekter med en sprit ny bil med en tilsvarende sprit ny crashtest med topkarekter??

• #12   13. apr 2013 Hergeir V>>> bare sæt et billede af mig på siden af bilen - så bliver alle bliver smukke smiley

• #13   13. apr 2013 Det er ikke en drømmebil men value for money er stor..! Tror mere det er sådan man skal se bilen..!

Plus at forhandler kravene er ikke så store, fx kræver de ikke indendørs udstilling, så mange mulige forhandler er kunne let blive forhandler.! Kontra kravene for fx. BMW eller Toyota..!

• #14   13. apr 2013 Og når jeg siger forhandlere, mener jeg værksteder med lille udendørs udstilling..!

Kender en som er blevet spurgt, han har kun værksted med lille salg geschæft udenfor..!

• #15   13. apr 2013 -> Madsen <-

Lige mine ord,, men alt er lovligt så snart staten tjener på det..

Ved godt at de afgifter ødelægger meget,, det er også utroligt at vi dansker lader os røvpule sådan, men som jeg altid har sagt, dansker finder sig i alt bare de kan spare penge eller tjene penge....

Ville heller tage bussen end at køre i sådan noget lort, og det er da helt uforsvarligt at tage sine børn med i sådan en spand.

• #16   13. apr 2013 Tja, hvis man skal vælge imellem ny Dacia med de garantier der følger den kontra en ældre brugt bil til samme pris og allerhøjst samme sikkerhed, tja så kunne jeg sgu godt finde på at købe en Dacia. Teknikken er der jo ikke noget i vejen med, bare fordi at det kommer fra Renault.
    At kvaliteten indendørs så ikke lige matcher de standarder som vi er vant til fra BMW-VW-Toyota-osv osv osv er jo noget man må leve med.

• #17   13. apr 2013 Casper S

hvis nu alle dem som mig flytter hvad skal alle de nasser så leve af..

Nej man skal stemme på dem der vil lave vores system om, så dem der passer et job og betaler den skat der er rimeligt...det er jo et sygt system at dem der har behov for en bil for at passe et job skal røvpules så slemt, især af alle de nasser vi har i vores samfund,, men vent nu bare det skal nok blive lavet om, for som dk køre nu går det kun en vej og det er ned af bakke, kan godt forstå mange store virksomheder flytter ud, lad os håbe flere og flere gør det så kan det måske sætte skub i at vores system bliver lavet om.

vi har skam tænk på at flytte fra dk, der er mange gode lande omkring os,, bare tag Sverige lagt bedre end dk..

• #18   13. apr 2013 Kan ikke forstå folk skriver de er livfarlig. Jeg vil mene de først er det nå de forkerte sider bag ratte.

• #19   14. apr 2013 Casper S

ja kunne man også gøre jeg kunne bo hvor jeg ville.

Nu kommer jeg meget rundt i hele eu.. og alle jeg møder tror at danmark er så skønt, men når man fortæller dem hvad vi betaler og hvad vi får så fatter de 0.

Lidt af det vi får.

Dansker er dem der drikker mest indenfor EU (ja selv mere end grønlænder og det er sgu ikke så lidt,, så nu er det ikke fulde grønlænder men fulde dansker der snakket om.
    Vores sundhedssystem ligger langt fra toppen.
    Vores uddannelsessystem langtfra det bedste.
    Vores Vejnet skinker og er ikke holdt.
    Vi er det land i EU der æder flest piller og hvorfor mon.
    Vi er det land i EU hvor indbygger er mest forgældet hvorfor mon,, nu mere gæld staten kan få folk til at stifte nu letter er det at styre dem og presse en masse lort ned over dem.
    Vi er det land med de højeste priser på Mad vand EL
    Vi er det land i EU der har mest kriminalitet
    Vi har alt for mange offentlige ansatte
    Vi gider ikke flytte efter job
    vi har alt for mange der får førtidspension bare forbi man har lidt ondt i sin ryg eller er for fed, kender en del fra min årgang der aldrig har lavet en skid selvom de ikke fejler en skid, de skal have et stort spark i røven og være statens slaver hvis de skal modtage noget fra den..

Men ellers er alt ok, endnu.

Kommentér på:
Utroligt.

Annonce