{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

BMW 2002. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.dk

Hvad siger i til denne bil: http://www.dba.dk/bmw-2002-20-2-doers-70-km/id-90338245/

Jeg er ret så lun på den har har set bilen i virkeligheden og den er MINDST lige så flot i virkeligheden som den er på billederne. Jeg har dog ikke prøvet at køre i bilen, da der stadig lå salt på vejene.
ALT er mildest talt nyt. Nye dæk, nye fælge, komplet ny undervogn, nyrenoveret motor, nylarkeret uden den mindste rids og så videre..

Jeg ved dog ikke om det er "synd" at den er så uoriginal som den nu engang er og om det vil gøre at den taber meget i værdi og er svær at sælge igen engang?

Vh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 2002.
  • #1   14. apr 2013 HELT nye store bremser er der også på den. Prøv at se billederne i mit fotoalbum. smiley

• #2   14. apr 2013 Den er sgu fin! Mangler lige sorte nr. pl.
    Du kommer ikke til at tjene på den, og ja, bliver sikkert heller ikke nem at komme af med igen - men sådan er det næsten altid med specielle biler, ofte også dem der er originale.

• #3   14. apr 2013 Ja den er nemlig rigtig fin, men der er jo sådan set intet originalt på den, men det er også det jeg kan lide ved den.

Jeg har ingen ide om at skulle tjene på bilen, men jeg ville være ked af det hvis jeg bliver tvunget til at sælge bilen om 2 år og kun kan få det halve for den igen.

• #4   14. apr 2013 Det tror jeg ikke du skal være bange for. Hvis det skulle blive et problem at komme af med den, så bare sæt den ind på mobile.de. Så er det forholdsvis nemt at komme af med den, så snart biler er kult eller veteraner så koster de kassen i Tyskland.

• #5   14. apr 2013 Det lyder fantastisk, og afgiften er jo ingenting på sådan en gammel svend så den mister man ikke rigtigt noget på.

Hvis det var mig selv der skulle have bygget den op, så havde den set anderledes ud og en anden farve, men når man ikke har sit eget værksted, så er det jo fuldstændig umuligt at betale sig fra og ALT på den her bil er simpelthen nyt så i sidste ende tror jeg stadig det vil være billigere og ihvertfald nemmere at skille den her af og så få den omlarkeret hvis man finder ud af at det er det man vil om 5 år måske.

• #6   14. apr 2013 Jo større afgiften er på bilen, desto sjovere ville det da være for dig hvis du solgte den til udlandet. Det er jo penge du får tilbage, hvis det er dig der kræver afgiften tilbage.

Synes nu selv det er en flot farve, men det er jo en smagssag. Hvis du vil omlakere den så er du næsten nødt til at splitte bilen ad som de har gjort. ellers ville jeg bare lade være. Det er selvfølgelig noget du skal være parat til. Et godt salgsargument er jo at vise restaurationsbillederne, så de kan se at det er blevet lavet ordentlig.

Men nu skal det selvfølgelig ikke altsammen handle om når du skal af med den igen, men hvilke glæder du kan få med en 2002 i dit ejerskab smiley

• #7   14. apr 2013 Ja det kan du da egentligt have rigtig meget ret i. smiley

Den skal heller ikke omlarkeres de næste mange år, det er helt sikkert og hvis det engang kommer på tale, så skal den selvfølgelig skilles ad på akkurat samme måde som de har gjort.

Det er nemlig helt rigtigt og jeg regner med at skulle have bilen i rigtig mange år endnu, og så betyder det jo heller ikke noget som helst om den taber 20-30.000kr. Jeg tror ikke at der er mange biler hvor man kan have det så sjovt i som man kun taber 20.000kr på over mange år, og den koster jo intet i forsikring og vægtafgift.

smiley

• #8   14. apr 2013 Det er en rigtig fin bil, og jeg ville ønske at den kunne stå hjemme ved mig. Skid hul i hvad det koster. Hobby er ikke gratis, og hvis du passer den, så kan det sagtens være den er steget noget om en 10 års tid. Jeg tvivler på at de bliver billigere, også på trods af den måske ikke er 100 % original.

• #9   15. apr 2013 Til de penge finder du ikke en finere 2002, det er 100% sikkert.
    Det koster en bondegård at renovere sådan en fed slæde i dele, og for ikke at snakke om tid.
    Bare sørg for at den motortuning og de bremser er godkendte og skrevet i de papirere hvis du køber den, det er ikke godkendt bare fordi det er synet.

Kommentér på:
BMW 2002.

Annonce