{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw reservedel i tyskland betale sig ???
  • #1   17. apr 2013 til hvilken vogn?
    kan bedre betale sig at hente 2-3biler i tyskalnd. så kan du nok holde dne kørende i 2års tid..


  • #2   17. apr 2013 kig på ebay smiley

  • #3   17. apr 2013 det er en 18 passat 35i tror jeg den hedder behøver ikke 2 biler det er kun nogen små ting jeg skal bruge det eneste sådan store ting er en læde kabine


  • #4   17. apr 2013 så hent en VR6 hjem.
    motorne kan sælges (så tjener du en del hjem.)
    du kan opgradere bremser (5x100 er der større udvalg af)
    læderkabinen er lige til at smide over. somrelt har VR6 noget geil der gør den pænere.
    bunden af bilen og skræme kan enten gemmes eller sælges.
    vælger.

    men en 1800 90hk 8v´er er MEGET billige i stumper. (af simple årsager)


  • #5   17. apr 2013 hvad sådan en vr6 er højst sandsynelig pisse dyr at hente.... for havde nemlig tænkt at smide en vr6 motor over i den der passat.... men hvad fanden koster åsdan en i tyskland


  • #6   17. apr 2013 kig på de tyske sider.
    kan satmer ikke lige komme på navnet men der er en super god en..
    de koster lidt men ikke alverden... men sku du importer så overvej om du ikke bare sku betale afgiften (var 13000kr for en G2 GTi 16V med læder og alt i udstyr tilbage i 2004-5) så det kan ikke være meget for en I35´er


  • #7   17. apr 2013 det er også lige så meget fordi den bil jeg har fået et tilbud på et til skrot prisen fordi hende der sælger den ikke selv kan lave det der skal laves på den og da jeg er 18 og bare venter på at ku tage kørekort ku det være en fed projekt bil... så det er lidt på et low budget


Kommentér på:
vw reservedel i tyskland betale sig ???

Annonce