{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Olietryk {{forumTopicSubject}}

Købte en volvo s40 1999 model som har kørt 90.000 -

Kan jeg godt tage til en volvo autoriseret værksted og få tjekket om km tallene passer??

Min olie lampe lyser selvom jeg har påfyldt olie ?? Den lyser ikk når jeg er stået op om morgenen og tager på arbejde men gør det igen efter 5 min kørsel??

den har kun overholdt 1 servce som er lavet af forhandleren. men jeg tænkte på om der fandtes et special computer som kunne finde frem til det?

olietryks kontakt... Kan den få brændt hele motoren ned?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olietryk
  • #1   8. apr 2006 Simon Helbo ---> Jeg skal køre en tur på 180 km i morgen som er vigtig OG JEG KØRER DEN SKAM OGSÅ! Hvis så at motoren fucker up så får han lov til at reparere den

• #2   8. apr 2006 Selvom der ikke er stemplet i servicehæftet til mere end 20.000 km, kan han jo godt have brugt et uautoriseret værksted.. det er nemlig ikke altid de husker, at stemple i bogen. De "nøjes" bare med en smøreseddel omkring gearstangen eller en afviserarm. Der ligger ikke et lille stykke papir i handskerummet eller i sidelommerne, hvor der står hvornår der er skiftet olie?
    Men der sker ikke noget ved at køre med en defekt olietrykskontakt, bare så længe oliepumpen viser. Olietrykskontakten skal bare vise om der er olietryk eller ej, inde i dit instrumentbord.

• #3   8. apr 2006 Det er hos en forhandler

Kommentér på:
Olietryk

Annonce