988 visninger
|
Oprettet:
Søger en BMW 320i e46 :-) {{forumTopicSubject}}
Har en del bøvl med min bil, det er en BMW e 46 320i M52TU, ved ikke hvad der er galt med den, og div. værksteder har ikke kunne finde fejlen, det ene værksted siger den køre "skide godt" det andet mener den mangler trækkraft. Jeg aner ikke om den nogensinde har været i orden i den tid jeg har haft den, så jeg søger en ejer, der har en bil magen til min, der kører som den skal, der er villig til at køre en tur med mig i både min og din bil, så jeg har noget at sammenligne med.... Så smid mig en PM, jeg skal nok sørge for at der øl, sodavand, kaffe eller hvad det skulle være
PS jeg bor i hovedstads området..
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 80 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.597
Hvad fejlen så ligger i, måske en def lambdasonde, ved jeg ikke, og jeg var også ligeglad, bilen kørte skide godt.
Nogle vil så sikkert sige at den så vil bruge en masse benzin, men det oplevede jeg ikke, tværtimod, jeg skulle ikke træde så hårdt på speederen når jeg ville køre lidt til, så jeg tror ikke der var den store forskel, og igen, det kan være ligemeget, bare bilen går godt
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 1 Svar: 52
sep 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 80 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.597
Prøv alligevel, jeg havde selv skiftet lambda, og det hjalp ikke men det andet gjorde og det koster ikke noget at prøve, det tager 5 min..
Men det skal du selvfølgelig selv om
sep 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 102
Søger en BMW 320i e46 :-)