{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Alternativer til Nissan Primera P12 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og kigge på to P12'ere på søndag, og jeg er bange for, at det ender med at jeg køber en af dem smiley Jeg har endnu ikke fundet en bil med samme udstyrsniveau og alder, til samme pris - med undtagelse af Citroén C5, men dem har jeg hørt så meget dårligt om.

Kender I nogle alternativer? Og nej, jeg er ikke interesseret i en 20 år gammel bil smiley Jeg har en Golf 2 i forvejen. Nu vil jeg altså gerne have noget lidt nyere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativer til Nissan Primera P12
  • #1   24. apr 2013 en P12, specielt i stcar er en rigtig dejlig bil. Den vil du ikke gå helt galt af.

• #2   24. apr 2013 Jeg skal både kigge på en 2.0 Hatcback (140 hk) og en 1.6 st. smiley Jeg tænker bare at st.'en er svær at parkere i Kbh. Kan du give mig til tips til hvad jeg skal kigge efter, når jeg skal bese bilerne?

• #3   24. apr 2013 en stcar med kun 1.6 motor vil føles rimeligt sløv. selvom den kun har få heste færre end 1.8, men synes det mærkes rimeligt meget.

Der er ikke så mange typiske problemmer med benzin udgaven. så kik efter om den har fået undervognsbehandling, og om der er mis lyde fra undervogn.

Ligemeget om du vælger 5-dørs eller stcar´en får du meget bil for pengene, og der er rigtig god plads i sådan en slæde. evt. kig i nissanklubbens forum efter hints.

• #4   24. apr 2013 Hvorfor er den sværere at parkere når den er som ST car? De er fuldstændig samme størrelse jo. På nær bagagerummet. Men stcar er både pænere og mere rummelig.
    De kører rigtig godt, men for mit eget vedkommende er en 1,6 og også 1,8 en alt for lille motor til den størrelse bil. Den 140hk version blir ALDRIG en sprinter, men motormæssigt passer den godt til bilen. Min søster har en med CVT gear, og dem kører bare rigtig fint

Kommentér på:
Alternativer til Nissan Primera P12

Annonce