{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.075 visninger | Oprettet:

VW Sharan - Erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg ville lige hører hvad i har haft af gode og dårlige erfaringer med en Sharan?
er der noget at man skal være obs på?
ruster de meget osv.

Motoren er en 1.8T i den vi har kig på, og hvad jeg syntes at have set rundt omkring virker det til at være en glimrende motor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Sharan - Erfaringer.
  • #1   27. apr 2013 har haft 3 af dem dog som 1,9 tdi. er en suveræn bil at køre i.
    alle 3 har dog lidt af el små pro, men alle ganske nemme at lave.
    1,9'ern ligger ganske godt på vejen, trækker godt og må have op til 2t på krogen, så er ganske god for næsten alt du lyster at smide på den.
    kender den dog ikke som benz model, men ville personligt ikke have sådan en spec ud fra forbruget.

• #2   27. apr 2013 Jeg kender til 2,0 motor og vr6 model .de køre sku oki men siddder dejligt højet med godt udsyn og de køre vær dag men vist du går efter en 1,8t så er det nok turbo du skal tænke meste på

• #3   29. apr 2013 Det var da utroligt at ingenting popper op når der sker noget i de forums jeg laver.

Det var bare 1.8t jeg kunne få til en billig pris, så det var den der kunne vælges.
    Det jo bare at normalt sidder den motor i en lille a4 osv, har den nok moment til at trække?

• #4   29. apr 2013 har samme pro her. smiley

tror at du skal se spørgsmålet med en lidt anden vinkel. hvis at du tjekker 1,8t motoren vil du se at flere fremhæver en temmelig dårlig benzin økonomi på mindre biler eks golf og lign.
    her snakker vi så om samme motor i en bil der er tungere og frembringer større vindmodstand ved kørsel ergo vil dit forbrug blive noget højere endnu.
    prøv så at forestille dig hvis at du fylder kassen op eller smider noget på krogen smiley
    som du selv skriver er det bare til videre salg og eftersom at der er blevet en enorm fokus på benzin økonomi hos køber skal du bestemt ikke regne med at det er en bil du bare lige kommer af med samt i forvejen ligger de bestemt ikke højt i pris hvis at du kigger på en logisk handelsværdi.

• #5   29. apr 2013 det ikke til videresalg, det er til min mors kæreste, og han vil ikke have diesel da han ikke kører så langt.
    men han kører tit med varer eller trailer.
    der vist også en forholdsvis billig med vr6, men det gør det vist ikke bedre, de sluger også lidt smiley

• #6   29. apr 2013 Den kan godt trække men vil nok tag vr6 de går helt godt men ja du skal nok ikke gå udfra de går maget mere end 10 km/l

• #7   29. apr 2013 De gør de fleste i den størrelse jo ikke med benzin motore smiley
    Men ville vr6eren virkelig være et bedre valg økonomisk?

• #8   29. apr 2013 Jeg tror 1,8T og vr6 er næste det sammen men tror godt du kan få dem til at gå 12 - 14 vist man køre pænt smiley

Kommentér på:
VW Sharan - Erfaringer.

Annonce