{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

kenn C
kenn C
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130

afgifter på ekstraudstyr i danmark {{forumTopicSubject}}

Hej.
Det er helt vildt hvor meget afgift der er på ekstra udstyr i dette land feks et glastag til vw golf eller polo i dk ca 20,000kr
i sverige koster det ca det halve eller under.ca 9500 svenske
Er der bare så meget jantelov til de mennesker som vil have lidt ekstra ting til deres dyrt beskattet biler ,regeringen er da rigtig meget med til at gøre det helt umuligt at købe andet end metallak til som bil.
Gid jeg var i parken 1ste maj og kaste med æg.på de fucking latterlige pamper politikere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgifter på ekstraudstyr i danmark
  • #1   2. maj 2013 Ja de vil af med de gamle smaderkasser vi køre i men det har vi sku ikke råd til
    Med de priser på en rigtig bil

• #2   2. maj 2013 Køb en elbil. På dem er ekstraudstyr fritaget for afgift smiley

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#3   2. maj 2013 Ja måske er der noget om det Carsten ,b
    Vi er til grin for vores penge i dette land,måske er det bare starten på et oprør i nær fremtid det som skete 1ste Maj.
    Håber de har fået noget at tænke på Helle og co

• #4   2. maj 2013 Som om de andre vil ændre på afgifterne... de har sku da haft 10 år... blev det billigere der?

• #5   2. maj 2013 Danmark kan ikke fungere uden disse afgifter, så indfind jer med det drenge ..

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#6   2. maj 2013 jo tuv meister.
    Afgifterne skal bare ligge på andre ting såsom brændstof og bøder,og usund mad,chips slik fedt magarine,og kørselsfradrag og andre frafrag til gengæld skal miljøvenlige ting solcelleanlæg vindmøller,have lille eller slet ingen afgift
    i sverige er der ikke afgift på bilen men benzin og diesel koster det samme ca tæt på 15kr ltr.og vælger du en miljøbil slipper du for grøn afgift de første 5 år de har 1 år på dagpenge.så er det slut.5ugers ferie.
    så jo det kan lade sig gøre.

• #7   2. maj 2013 En omlægning af afgifterne er selvfølgelig en mulighed, men så slipper vi heller ikke for dem smiley

• #8   2. maj 2013 Vi kan da også sagtens slippe for dem. Så skærer vi bare ned på noget af den unødvendige velfærd.

• #9   2. maj 2013 Hvilken unødvendige velfærd ? Jeg spørger ikke for at være flabet, men fordi jeg simpelthen ikke ved det

• #10   2. maj 2013 Don't get me started...

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#11   2. maj 2013 vi vælter os i velfærd som ingen andre lande kan konkurerer med 6ugers ferie betalt barns 1 og anden sygedag 2og et halvt års dagpenge til 17,500 pr md før skat transport fradrag hvis du har mere end 12 km til jobbet.fradrag på gæld af en hver art.gratis retshjælp gratis mulighed for at låne bøger gratis lægebesøg gratis skadestue 24/ 7 gratis ambulance se din egen lønseddel og se hvad du får udbetalt ud af din løn.

• #12   2. maj 2013 Ferie og sygedage er jo så betalt af vores arbejdsgivere og ikke vores velfærdssamfund smiley Men i øvrigt er jeg enig.

• #13   2. maj 2013 tjaaa også er dagpenge jo en forsikring.. som man selvstændigt skal indbetale på..

Mulighed hvis arbejdet tillader det fri på barnets første og anden sygedag (altså ikke en ret).

Fradrag for transport (hvis du samlet har mere end 24 km om dagen) tjaa det dækker ikke meget, men kan da hjælpe nogle hvis de har meget langt (det er for at hjælpe mobiliteten...)

Gratisrets hjælp er det faktisk ikke også noget som det offentlige heller ikke betaler til.. (mener jeg.. men man ved jo ikke alt)

Gratis ambulance.. hvilke land betaler da for det? den vil jeg sku gerne se blive afskaffet... smiley

Gratis lægebesøg, gratis bibliotek tjoo men hvad skal det så koste hvis i så gerne vil afskaffe det? husk alle skal kunne komme til det.... (og have råd, eller skal det koste ekstra for dem som køre seat ;-))

• #14   3. maj 2013 Ken P
    Dagpenge er ikke bare en forsikring. Det offentlige betaler størstedelen af udgifterne.

Jeg var ikke ude på at begynde en diskussion omkring de velfærdsydelser, som kan undværes. Jeg "trækker" mig derfor igen.

Hvis nogle vil have uddybet min holdning, må de kontakte mig i en besked smiley

• #15   3. maj 2013 Bay -> selv om det offentlige som du skriver betaler største delen.. (kan godt være) så er det stadigvæk en forsikring..

sjovt hvorfor så ikke skrive hvad man mener.. jeg mener ikke man nødvendigvis skal være enige om alt..

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#16   3. maj 2013 Det jeg mener er at hvis vi i vores egen økonomi ikke kan få pengene til at slå til er vi tvunget til at spare visse steder og det er det jeg mener vi bliver nød til at gøre,men der er ingen politikere som TØR sige sandheden om hvordan tingene i virkeligheden er.vel

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #17   3. maj 2013 Det da helt fint at få afskaffet afgiften imorgen bortset fra at ens bil mister 60% af sin værdi smiley

• #18   3. maj 2013 Når 3/4 af dagpengesatsen finansieres af staten, vil jeg mene, det nærmere har karakter af statsstøtte end forsikring. Men det er jo bare et definitionsspørgsmål smiley

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#19   5. maj 2013 faktum er at vi ikke har råd til at fortsætte den politik der føres i danmark.der skal skaffes arbejdspladser og folk skal vænes til at der ikke er det samme tag selv bord som 60 er generationen har været vant til

Kommentér på:
afgifter på ekstraudstyr i danmark

Annonce