{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver min bil afvist?
  • #1   5. maj 2013 Jeg gav en velkomst smiley

• #2   5. maj 2013 Fordi der er mange retarderede snotunger her på siden. Den der oprettelse fejler ingenting...

• #3   5. maj 2013 Tror folk afviser pga. den "svage" tekst, se om du ikke kan få skrevet lidt flere ting der er masser at skrive smiley

• Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #4   5. maj 2013 Det er selvfølgelig en smagssag - men hvorfor skal vi se billeder af 3/4 bil i dårligt lys på en tankstation?
    - Et godt råd herfra. Ud og ta' nogle gode billeder i sollys af hele bilen. Brug alle de billeder du har mulighed for - det er trods alt et galleri.

(Ps. jeh kan ikke stemme ind, så det er nu ikke mig der afviser dig...)

• #5   5. maj 2013 ja men der er jo ikke rigtig mere at skrive om sådan en bil heheh... skal der bare står alt muligt lort så det ligner at man har skrevet en stil . eller skal der står de oplysninger man kan bruge til noget smiley

• #6   5. maj 2013 slap dog af.. en stavefejl.. ta dig lidt sammen hvorfor fanden skal man skrive alt muligt unødvendigt lort som folk ikke gider læse alligevel... de kigger på mængde af teksten også bedømmer de ud af det... men fair nok nu har jeg lavet lidt om på det..

• #7   5. maj 2013 Billederne kunne muligvis godt være bedre, men det er en fin oprettelse. Du fik en velkomst af mig. Der findes bare folk der ikke har hjerne til at kunne skrive hvorfor de afviser, deres hjerne har ikke opfattet at man lærer af sine fejl, men man ved jo ikke hvad man gør forkert, når de afviser uden at skrive hvorfor smiley

• #8   5. maj 2013 Jeg byder alt velkommen , selv franske biler smiley

• #9   5. maj 2013 Du er måske en større svans? Du opretter da tilsyneladende nye brugere. Sørgeligt at man bliver nødt til at få opmærksomhed på den måde smiley

• #10   5. maj 2013 BT og så tror du at du er så sej nu... utorligt at du bliver nød til at oprette en ny bruger til at være stor i kæften-- men ja hehe ´hvad kan jeg side mere

• #11   5. maj 2013 Folk er efterhånden så barnlige herinde at de afviser uden at give en grund.. Jeg har selv lige oprettet min golf her på siden og jeg fik vidst omkring 35 afvisninger før at den blev optaget... Nu kan jeg forstå hvis folk afviser - MEN HVORFOR HELVEDE SKRIVER I SÅ IKKE HVORFOR???

Hvis der ikke er nogen der skriver om HVORFOR at man afviser bilen, hvordan skal ejeren så nogensinde finde ud af hvorfor vedkommendes bil bliver afvist? Tag jer dog forhelvede sammen og giv en grund eller læg en KOMMENTAR der beskriver hvorfor i afviser.. Folk spiller tilsyneladende konger når de lige har fået deres egen gamle udkneppede hatchback stemt ind med nød og næppe og det skal gå ud over dem som faktisk har en fornuftig bil. Hvis trådstarter havde fået en forklaring på hvorfor hans bil bliver afvist, så ville han sku nok ikke have lavet et topic om HVORFOR at den bliver afvist...

Nøj det er sku fanme for træls.. Jeg har forresten budt bilen velkommen

• #12   6. maj 2013 Teksten er lige tynd nok , bilder kabinen - motorum - bagagerum , bilen - forfra - bagfra og fra siden , SÅÅ et par bilder mere og noget mere tekst , efter min mening.
    Vh Palle

• #13   6. maj 2013 Elsker bare at idioterne er blevet frosset smiley

Kommentér på:
Hvorfor bliver min bil afvist?

Annonce