{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.276 visninger | Oprettet:

fælge ødelagt af mekaniker! {{forumTopicSubject}}

har haft min bil til mekanikeren idag, der skulle montere dæk på mine forfælge to styk continental premium sport contact 195/40-R17 på mine rial nogaro 8/17 med polerede kanter. og et styk toyo 215/40-R17 på min bagfælg 9/17. jeg satte ham ind i sagen om at der er lidt stretch på og at der er forskel på forfælg og bagfælg! manden vælger så at smide et bagdæk på en forfælg, og et fordæk på en bagfælg plus mine kanter på fælgene er blevet bøjet og skrammet! det ser jeg først da jeg er kommet hjem med min bil? kører så ned til en anden vældig flink mekaniker og hører ham om han kan hjælpe mig med at få det byttet om, men informere mig om at det ikke er sikkert at dækket kan reddes da de jo skal trække det af fælgen og det kan skade dækket hvordan fanden står jeg i denne sag mod den bøv af en mekaniker der ikke kunne magte opgaven? mine fælge ser ikke for godt ud på kanterne mere, formoder det er et dækjern han har brækket med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fælge ødelagt af mekaniker!
  • #2   6. maj 2013 af hvad jeg vil sige, så må han rette på det lort han har lavet, det er hans regning smiley

Tag et smut ned til ham og sig det som det er!

• #3   6. maj 2013 hvad er det for noget logik bare og køre til en anden mekaniker ? så skal du jo betale for at han retter op på skaderne.

du skal jo selvfølig køre tilbage til ham så har fucket op og bede ham rette op på sagerne.

• #4   6. maj 2013 jo fortalte ham om at forfælg og bagfælg var byttet om og det ville han bare bytte om på onsdag, men havde ikke set det med kanterne var blevet smadret før jeg kom hjem! men prøvede at køre op til ham igen og han var smuttet for idag!

jeg tænker også bare at jeg ikke vil have om til at bytte om på noget som helst når han jo ikke kan finde ud af det? han skrammede og bøjede jo fælgkanterne!

• #5   6. maj 2013 Vil også sige det er en mystisk form for logik. Det er bare tilbage til ham der har lavet fejlen og så få ham til at æde den.

• #8   6. maj 2013 enig med at det er mærkeligt men var bare så sur i øjeblikket at jeg bare gjorde et eller andet!

• #10   6. maj 2013 så faktum er at han skal erstatte fælge og dæk i bund og grund?

• #13   6. maj 2013 super, jeg tager op og snakker stille og roligt med ham i morgen og sætter ham ind i sagen! det er dælme en øv følelse det her!

• #14   6. maj 2013 ja det skal han da..

altså på det værksted hvor jeg arbejder, hvis der er noget galt med det vi har lavet kan man være fuldstændig sikker på der går ikke længe før de kommer og brokker sig og så får de det lavet..

men som de andre siger tag det stille og rolig med chefen gå ud og vis ham skaderne og du forventer det bliver bragt i orden..

• #15   6. maj 2013 Hvorfor brugte du ikke nogle som har lidt mere erfaring med montering af dæk, som Euromaster, SDS osv.... ????

Er selv gammel dækmontør, og hvis vi lavede en fejl på kundens dæk eller fælg, så skulle firmaet betale nyt til kunden smiley Så smut dog ned til ham igen, og klag din nød

• #16   6. maj 2013 Ville nok også finde mig en anden mekaniker, hvis han ikke kan montere de størrelser der uden problemer, så burde han sgu aflevere sit svendebrev.
    Men i første omgang, så skal han selvfølgelig have lov til at rette skaden.

• #17   6. maj 2013 Hvordan i alverden kan du se at dækkene er byttet om, men ikke se dine kanter er smadret ?

Hvis det er som du beskriver det, får du ikke noget ud af at klage, det er helt hen i vinden.
    Beskrev du det sådan til mig, som ejer af et firma ville jeg strax tro du selv har ramt på noget på vej hjem, og nu vil have mig til at erstatte.

• #18   6. maj 2013 Jeg kan sagtens se nu at jeg burde have valgt en proff montør! Men han mente jo sagtens han kunne! Men kan han afmontere dækkene nu uden at ødelægge dem ? Har det også ret træls ved at skal tænke på han skal pille ved det igen og lave flere mærker i fælgene! Men tager en rolig snak med manden i morgen og hører hvad han synes vi skal gøre! Men hvad mener i jeg kan kræve ? R.B jeg stod bare ikke og gik i detaljer deroppe, hvilket jo nok også er ret dumt! Men manden må jo udemærket godt være klarover han har forvoldt skader, når han også selv står og siger de var svære at få på fælgene!

• #20   6. maj 2013 Du har vel selv kørt i en kantsten med dem?
    Hvordan kan du ellers se at dækkene er byttet om, men ikke se dine kanter er smadret ?

Hvis jeg hvade fået sat dæk på så var det da det første jeg lage mærke til....

• #21   6. maj 2013 For der er jo noget man ofte gør for at tørre den af på mekanikeren?

• #22   6. maj 2013 Faktisk ja, desværrer, og langt fra det eneste man prøver tørrer af.

Som du skriver det, det der undre mig, at du er tæt nok på en fælg med stretch dæk til at se størrelsen på dækket, mere eller mindre med kanten oppe i næsen af dig.
    Og du ser ikke hele din fælgkant er smadret.

Du kan godt selv se hvordan det lyder ikke ?

Og noget helt andet, du får ikke nye fælge, for den fælg der er udgået af produktion, så de skal til en opretter smiley

• #23   6. maj 2013 Man regner som kunde med at det man får lavet er 100% iorden, og ikke er noget værre sjusk!! Arbejder selv som tømrer og kunne da aldrig finde på at aflevere noget i dårligere stand end da man modtog det? Så kan man melde ud at man ikke magter opgaven, istedet for at tænke man et kong gulerod !!

• #24   6. maj 2013 Helt enig. smiley
    Men det ændre nu ikke på at det skal formuleres rigtigt, for ikke lyde utroværdigt.

• #25   6. maj 2013 det er selvfølgeligt rigtigt, jeg kan godt forstå at mange mekanikere/dækmænd kan være skeptiske over at kunden vender tilbage og meddeler at ens fælge er beskadiget grundet deres job!

Kommentér på:
fælge ødelagt af mekaniker!

Annonce