{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn bøde ?
  • #1   10. maj 2013 Det kan du i princippet risikere, ja. Det vil dog næppe ske i praksis.

• #2   10. maj 2013 ok så det er ikke syns manden der indberetter til en bøde smiley han er så ligeglad kan jeg forstå

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   10. maj 2013 Den automatiske bøde bliver først sendt efter 10uger, så er kun hvis du ligger og bliver stoppet af politiet, at en evt bøde ville falde smiley

• #4   10. maj 2013 Ring ned til dine lokale synsmand og bed om at få din syns dato rykket et par dage. Har selv gjort det samme.

• #5   10. maj 2013 ok nice, så det er ikke total strammet op på det. har jo kun 2km til syn, så den chance må man da tag

• #6   10. maj 2013 havde det været mig så kunne jeg godt finde på og vente herre gud 1-2 dage over det er der vel forfanden ikke nogen der er døde af endnu smiley du kan self osse køre den til syn og få en påtale på lygterne en 3 mulighed er du kan prøve og snakke med din syns mand om hvordan landet ligger det kan osse godt være han vil se igennem fingerne med noget eller han faktisk direkte siger til dig du kan bare vente til du har fået de stumper hjem som du skal bruge

• #7   19. jan 2016 Man får en rykke efter 4 uge så får man 14 dagen derefter kommer bøder på 2000kr

• #8   19. jan 2016 Hvad sker der hvis jeg ikke overholder synsfristen? Trafikstyrelsen sender 4 uger efter synsfristen et brev med påmindelse om det manglende syn, hvor du vil blive anmodet om at få synet dit køretøj inden for 5 uger fra brevdatoen eller afmelde det i Køretøjsregistret. Overholder du ikke denne frist på 5 uger, vil du efterfølgende modtage et bødeforelæg på 2.000 kr. for manglende syn. Du får i bødeforelægget samtidig en frist på 3 uger til at få godkendt eller afmeldt dit køretøj i SKAT's Motorregister. Får du ikke godkendt eller afmeldt dit køretøj inden for fristen i bødeforelægget, vil du efterfølgende modtage endnu et bødeforlæg på 2.000 kr. for manglende afmelding af køretøjet. En uge efter det sidste bødeforlæg, vil Trafikstyrelsen anmode politiet om at inddrage nummerpladerne. I alt kan du altså risikere at få bødeforlæg på 4.000 kr

FDMs tekster er underlagt ophavsret og må ikke kopieres helt eller delvist til kommercielt brug uden tilladelse fra FDM. Læs evt mere på

http://www.fdm.dk/ophavsret/ophavsret-paa-wwwfdmdk

Kommentér på:
Syn bøde ?

Annonce