{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.339 visninger | Oprettet:

Camping spejle? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens!
Står akkut og har fået en KAMPER-VOGN på hånden til DHB. men den skal afhentes IDAG og fragtes 150 km.
Så jeg vil nødigt snakke med Hans-Håndjern ang. de der satans "Campingvogns-sidespejle".
Er der nogle der ved hvad bøden er for at blive stoppet uden?
Og vil et sæt spejle fra en Passat 05' passe på en A4 99'? MHT. Spejlet i højre side på A4'eren er lidt smallere.
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping spejle?
  • #1   16. maj 2013 køb et passende sæt i thaIswansen til 200 - så er du sikker!

• #2   16. maj 2013 Et sæt billigt campingspejle koster ikke mange basseøre ved f.x. Thansen og efter hvad jeg husker så er mindste bøde i trafikken idag 1000.- .. Kan man vel få 5 sæt campings spejle for

• #3   16. maj 2013 Jo jo! - Sidste udvej, man vil jo så nødigt bruge penge unødigt smiley

• #4   16. maj 2013 Hvad vil du nødigst - betale 1000kr i bøde, eller betale 200kr for et sæt spejle?!? Du har vel været til DHB før og bemærket hvor meget politi der er dernede ikke???

• #5   16. maj 2013 Var dernede sidste år for første gang smiley
    - Kørte fra Vejle til Vandel og hjem igen... 1 Patrulje dyt i Vejle vel og mærke smiley Men Jo, så hellere ofre 200 kr!

• #6   16. maj 2013 Ja så er det sguda fordi du har været skide fuld, at du ikke har lagt mærke til dem...... Tror du ikke også de måske kører i civile biler??

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #7   16. maj 2013 Det er dumt ikke at købe de spejle, du har jo lidt svært ved at se andet end campingvognen i de almindelige spejle.

• #8   16. maj 2013 Hvis camping vognen er smallere end bilen og du ellers kan indstille spejlene til at se det samme som uden vognen efter må du godt køre uden. Dog er det altid op til betjenten at vudere om du kan se tiostrækkeligt. Dvs hvis han mener du ikk kan koster det.

• #9   16. maj 2013 Nej Thomas, jeg har ik været skide fuld, jeg drak til din orientering slet ik sidste år til DHB. Og jo de kører sikkert civil derude, men jeg har på intet tidspunkt set dem. Min kammerat så dem patruljere på pladsen en enkelt gang.
    Det ved jeg skam godt Benny, jeg fandt dog også nogle spejle i sidste øjeblik.
    Tak P&L Så ved jeg det til en anden gang.

Kommentér på:
Camping spejle?

Annonce