{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Passat 3bg comfortluk {{forumTopicSubject}}

har en passat 3bg, når jeg sætter nøglen i føredøren kan jeg åbne og lukke vinduerne i bilen, men er det ikke noget man også kan gøre det på nøglen ved at holde låse-op knappen inde. Er dette eksta udsryr eller er det noget der kan fixes med vag-com? Og gå fra l/100 km til km/l er det ikke også noget den kan klare?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3bg comfortluk
  • #1   1. jun 2013 Det med brændstof forbruget kan kodes med computer, det er ikke alle 3bg som kan kodes til fjernbetjent comfort, var hos vw med min, der kunne det ikke lade sig gøre, så bruger nøglen hvergang.. desværre

  • #2   1. jun 2013 Jeg har haft to forskellige Corsa C-modeller, min nuværende fra 2006 og en fra 2001 (den første C-model og den sidste C-model).

    På den ældste, altså første, model skulle jeg bruge nøglen, men i min nuværende er det fjernbetjeningen, der skal bruges. Så hvis den er bygget til at bruge nøglen, kan man ikke umiddelbart lave det om, så man kan bruge fjernbetjeningen.


  • #3   1. jun 2013 Den rigtige mike f - Tak for hjælpen men tror nu ikke man kan sammenligne en vw og opel på det punkt, en ven har en a4 b6 et år eller 2 ældre end min (2005) og der virker det fint, samt mine sviger forældre har en 2 år gammel octavia og der er det også fra std. af

Kommentér på:
Passat 3bg comfortluk

Annonce