{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Er min pris helt i skoven? {{forumTopicSubject}}

Har nu har en volvo 460 turbo til salg i en månede, og har ikke engang fået et latterligt bud? er min pris helt forkert eller er der bare ingen der gider eje sådan en morfar slæde der kan blive den lede sleeper?

det er denne her
http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1657924-volvo-460-turbo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er min pris helt i skoven?
  • #1   6. jun 2013 nu ved jeg ikke lige hvad prisen er på alle de andre smiley

Men nok fordi det ikke er en bil som alle er lige vilde for at køre rundt i, jeg vil nok blive kaldt besse hvis jeg kørt i den smiley

• #2   6. jun 2013 Umiddelbart ja.

Og at oprette det her emne, er en skjult reklame for din bil... = imod reglerne på BG.

• #3   6. jun 2013 Kim, sgu ikke noget skjult reklame over det her, den har været til salg længe nok til at alle der kigger efter sådan en bil herinde nok har set den, ville give dig ret hvis det var inden for 14 dage.

da jeg satte den til salg var der ingen andre turbo benziner til salg, så fandt en flot 1.8 uden turbo og satte min pris til det samme som den.

men mikkel har nok ret, folk er bange for at blive kaldt besse smiley

• #4   6. jun 2013 Tror den er for billig, folk de køber simpelthen ikke billige biler disse dage smiley

• #6   6. jun 2013 Sjældent jeg ser dem til over 10k smiley

• #7   6. jun 2013 Men de kører godt smiley

• #8   6. jun 2013 Det en overset bil. Og designet har den ikke med sig. Skal det væk gå sæt den ned og ind gå dba og guloggratis.

• #9   6. jun 2013 Hmm, Tjaa..

Stod jeg og skulle købe en bil som kunne køre uden for mange problemer de næste par år, så kan jeg jo få biler som er både billigere, og billigere i resevedele, end en Volvo.

Men den er da fed!! Tå tag nogle flrer billeder, ikke mindst af den fine kabine, og sæt den ned til 14.995,-

Held og lykke med salget smiley

• #10   6. jun 2013 Mirza, du kan da godt få den for 26.000kr hvis det tiltaler dig mere? smiley

Vincentz, hvordan er den motor ringe?

Michael, også nysynet i fin stand?

Ketil, den er også på dba og guloggratis.

Lars, tak, det kan være man skulle prøve det smiley

• #12   6. jun 2013 Det fordi det oprindeligt er en renault 19. Og motoren har ikke set meget volvo men derimod os en renault maskine samt den er så ringe den motor at man dårligt kan hive effekt ud af den. Men nol om det. Det nok fordi den ikke har et skide godt rygte som bil i det hele taget . Så ja prisen er nok for høj

• #13   6. jun 2013 den 5 benet er vel også noget nyere, de gamle 244 turbo er jo også kun 4 benet, men nu er det her så vidt jeg ved en renault motor og deres turbo maskiner var da meget eftertragtede da jeg var knægt.

• #14   6. jun 2013 Bil og motor fejler ikke noget.. men man skal nok finde personen, som lige ønsker en 460 turbo.. det tager tid.. ellers kan man altid sætte pris ned, og det vil tiltale flere.. det er bare et spørgsmål om hvor længe du vil vente smiley

Men du kan sagtens lige shine den lidt op, og tage bedre billeder ja smiley

• #15   6. jun 2013 Hvis den ikke kan sælges er prisen nok for høj, såre simpel..

• #16   6. jun 2013 synes nu jeg er tålmodig nok, det der irritere mig er bare der slet ikke er kommet nogen form for bud, ikke engang bytte med gemmen tærret golf 2 og en scooter i 17 papkasser som måske kan samles smiley

Men nu er den sat ned til 14.995, og så må jeg få taget nogen flere billeder, men de plastik sideskørter eller panelbeskyttere eller hva man nu skal kalde dem, er lidt blege, nogen gode råd til at få dem shinet op?

• #17   6. jun 2013 Skod billeder og bilen ser ikke særlig pæn og velholdt på billederne...

Paneler ser ikke pæne ud, og instrument gaber, bagskærm er pletmalet ser det ud til...

Bilen er også 23 år gammel. og folk vil gerne have noget nyere, og til den pris du har sat, skal du nok finde en liebhaver eller simpelthen sætte prisen ned til godt under de 10 klik... for standen på den ligner ikke noget der imponerer til prisen...

Jeg har selv haft flere volvo modeller, og den seneste at den var samme model som din bare uden turbo...
    Den havde gået 143.000 km. og var i meget pænere stand...

Jeg havde den tl salg i over et år, og måtte til sidst vælge at skrotte den pga. pladsmangel...
    Jeg havde sat den til 8000,-kr og satte den ned til 5000,-kr efter et halvt år....
    Kunne simpelthen ikke få den solgt..... og endda samme farve....

Derforer mit forslag til dig sådant...... smiley

• #18   6. jun 2013 Skod billeder ligefrem? gider ikk ud i mudderkastning men dine billeder af dine biler er vist ikk meget bedre smiley

men må lige få fixet de små fejl du peger på, men hvis den skal under 10k for at blive solgt så vil jeg hellere forære den væk til noget familie.

lige en anden ting, nu er der jo lidt rester fra et CH landemærke på bagsmækken, og det er jo Schweiz, men på reg attesten står der, Registreret første gang 01.07.90, men told dato 13.08.04, vil det så sige den er importeret i 04?

og nogen ideer til at få de rester helt væk uden at skade lakken?

• #19   6. jun 2013 Må tilslutte mig buggi.. Brug nu li et par timer på og shine bilen og få den til og spille.. Og brug så li et par timer på og tag nogle flotte billeder og lav en ordentlig annonce..

Det mindre mest af alt om en projektbil i din annonce, sorry to say, men du spurgte selv..

• #20   6. jun 2013 jamen al kritik er skam mere end velkommen, så længe det blir leveret på en ordenligt måde smiley

Men kan man virkelig forvente at få en bil uden der er noget som helst at sætte en finger på til de penge? det har jeg ihvertfald aldrig fået.

• #21   6. jun 2013 Lige lidt info....

Mine billede viser jo ikke en bil der er til salg... og det er ikke direkte "skod" billeder, men det gør jo ikke noget af man retter de synlige fejl og laver lidt flere billeder, og ikke mindst rigtig god info om bilens stand og hvordan den evt. er blevet behandlet...

Ved godt at billeder ikke viser bilen 100% i dens faktiske stand...

Men bla. skriver du jo ikke i annoncen af bagskærm er blevet malet eller repareret pga. evt. rust, som er et generel problem på deres biler, lige netop der, og ikke mindst så plejer rusten jo ikke at være så slemt endda på det øvrige af bilen hvis den er blevet vedligeholdt godt..

Man kan gøre mange ting hvis man gerne vil af med bilen, men jeg syntes bilmarkedet er trængt, og man kan få meget billigere biler med et år eller to til syn under 6000,-kr. bla... så allerede der er det jo svært at konkurere med.... smiley

• #22   6. jun 2013 Og ja det betyder ofte at den er importeret der, som du selv hentyder til.....

Så det kunne du jo også bruge i en annoncetekst... men at fjerne resterne af skiltet ville da også være en god ide. og evt. polere bilen og gøre den fin fin indvendig...

• #23   6. jun 2013 Jamen nu skal man jo ikke købe en Benziner turbo bare for at have noget at kører i.

De biler der holder syn lidt over et år til under 6000kr er da totalt udkørte smadderkasser der bare skal køres i sænk og så på skrotpladsen, og det er bestemt ikke tilfældet med min 460'er, som der er blevet peget på før i tråden så har den da fejl, men med den rette behandling skulle den da nemt kunne klare 6-8 år til på vejene,

Men vil da bruge weekenden på at shine den op og gøre den mere attraktiv smiley

Kommentér på:
Er min pris helt i skoven?

Annonce