{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  156 VS 306 GTI???
  • #1   13. apr 2006 Puggen har det svageste elnet overhovedet! havde en kammi der blevb nød til at sælge hans udelukkende pga. af det, og rent udseende mæssigt er Alfaen da os federe hehe

• #2   13. apr 2006 ja det er den.. men hvad med træk?? alfaen er jo en del tunger end sådan en 306

• #3   13. apr 2006 Vælg alfa'en!!! Den har da klart det fedeste design, også kører den garanteret også bedst...

• #4   13. apr 2006 man kunne jo prøve køre begge... men falder os mest over til alfaen.... men er den ikk bare pisse dyr og lave på sådan en alfa?

• #5   13. apr 2006 jeg ville uden tvivl vælge 306'eren... elnettet ka jo nemt forbedres for ingen penge hvis du er lidt skrap på fingrene selv... plus at du oveni købet får en bil med 6 gear og et optræk der ville ku hæve titanic... og jo alt er dyrt at lave på alfa... men sidste ende må du jo aldrig gå efter hva andres synes, men hva du selv helst vil for ellers ka det meget nemt ende med at du har en bil du egentlig slet ikk vil ha...

• #6   13. apr 2006 Alfa har sgu heller ikke for gode lednings-net...

• #7   13. apr 2006 Helt klar 306`eren, den er sjovere at køre i, og holder værdien langt bedre end alfaen

med alfaen er det knald eller fald, 2 af min kammerater har haft 156`ere og begge har haft meget bøvl, + at de er meget dyre i dele...

Men snakker vi design, så har helt klart Alfaen !!

• #8   13. apr 2006 helt 100 den 306 gti! Alfa er noget lort

• #9   13. apr 2006 Jeg ville tage 306´eren..! Da alfaen er dyr at lave på som sagt..!

Men jeg syns valget skal være op til dig selv..!

• #10   13. apr 2006 ALFA

• #11   13. apr 2006 Så dyr er en Alfa 156 heller ikke rep. på. Reservedels indexet er kun lidt over middel. Alle biler ruster i DK, så uanset bil skal du vælge én, som har fået supplerende rustbehandling fra ny.

Ang. præstationer er 306 GTI nok en smule hurtigere i ren acc., men hvad angår køreegenskaber, så tror jeg næppe en 306 kan hænge på.

Jeg ville uden tvivl vælge 156, da der er "mere bil" i den vogn, og så er det klart den flotteste.

• Dennis W
    Dennis W Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #12   13. apr 2006 Syntes klart at alfaen er fedest. 156´erne har dog 1 stort og meget kendt problem.....motorne står af for et godt ord.
    Problemmet er at det er aluminiumsblokke de kører med, og de foresager motorhavari konstant, kender 2 der har 156...en 1,6 og en 2,0....de har begge fået skiftet motor.
    Prøv at søge på alfa 156 på bilbasen....og se så hvor mange der har fået skiftet motor....skræmmende......
    Dog en gennemført fed bil.

• #13   13. apr 2006 Øhhh, en Pug 306 GTI må og skal da være hurtigere end en Alfa 156 2.0? En 306 GTI har da så hudt jeg visker 169hk og en Alfa har 150, + at alfaen er et tungt skrummel. Eller er det den gamle 306ér jeg tænker på?

Men jeg ville personligt aldrig købe en Alfa. De holder ikke, og sådan er det. Hjulophænget er ret godt, med noget multilink osv, men det holder ikke, og er ret dyrt at reparere. De ruster. De har også en kæmpe afskrivning, indtil de bliver 10år, for så er det en sjældenhed på vejen ;). Den ruster. Synes også at motoren "larmer" i tomgang, selv en helt ny motor skramler som en gammel Golf. Fik jeg nævnt at de ruster?

Ville vælge 306éren hvis det er den nyeste model.

Kommentér på:
156 VS 306 GTI???

Annonce