{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny familiebil
  • #1   8. jun 2013 Tror jeg havde valgt toyota'en, men det nok det automatgear der gør det (;

  • #3   8. jun 2013 toyotaen. soder og de kan døje med aut gear. er den ikke undervognsbehandlet kan de også se skidt ud i bunden. ville nok hellere gå efter en alm. 1,8 manuel. der har fået skiftet blok.

    mazdaen ruster....

    your choice


  • #4   8. jun 2013 Var ude og få synet min nye bmw i går og der kom en Mazda 6 fra 04 og den skulle have lavet begge bagskærme og for skærme fordi der var rustet hul i dem. det var jeg noget i chok over. har ikke hørt før at Mazda har sådanne problemer.

  • #5   8. jun 2013 Mazda'en hvis den har fået ekstra rustbeskyttelse, de ruster mere end gennemsnittet desværre, ellers en mega fed bil og kører godt, mener de har problemet op til 08 modellen.

    Toyota'en virker lidt kedelig udseendes mæssigt, kører garanteret rigtig godt men den har kørt længere og er ældre til flere penge.

    - Ud og prøv dem begge, så er du sikkert ikke i tvivl smiley


  • #7   8. jun 2013 Køb en Skoda Octavia, fra 2004 ->

    Den er bygget på en gennemtestet golf undervogn og så er Skoda iflg. FDM den mest fejlfrie bil smiley (Om det passer kan jeg ikke svare på) Den har et stort bagagerum, det er større end VW passat - men ellers minder den jo meget om.

    Nu vil alle VAG Haters nok skrive at 2.0 TDI'eren er det værste lort og at den brænder sammen i det sek. du har købt den - jeg har haft min i 3 år nu og kun skiftet Baghjulslejer og bremser på den.


  • #9   8. jun 2013 Thomas -> Flueknepperi kan TKO ( du ved ham som spørger til en familiebil ) ikke bruge til noget - prøvede at være en smule seriøs - men havde squ lige glemt at det BG jeg befandt mig på..

    Tror egentlig nok at folk forstå hvad jeg mener.


  • #10   8. jun 2013 avensis´en er en lækker vogn.
    maxda 6 er også kanon.
    eneste der kunne være en konkurant er honda accord




  • #11   8. jun 2013 Peter ja man taber lidt der men vinder lidt på køreenskab'er

Kommentér på:
Ny familiebil

Annonce