{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

P-Plads Buler! {{forumTopicSubject}}

Hej BG

er GODT træt af at høre folk brokke sig over Buler på en p-pladserne rundt om i landet .... Find dog de 2 DYRESTE biler du kan hvor der en plads i mellem og parker der??? Problem Solvede!

Tvivler på en Porsche/Mercedes/Bentley/7-Serie/M-Serie BMW/ osv osv ejer vil ridse/bule hans dør ved at slå den op i en Fiesta ;P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-Plads Buler!
  • #1   12. jun 2013 Ok Lars ...

• #2   12. jun 2013 jeg mener jo virkelig at folk ville køre rundt i Bilka hvis de kunne komme igennem Svingdøren!! Nogle folk holder jo FANDEME tæt på!!

Det skader ikke at Gå lidt smiley

• #3   12. jun 2013 Igen - tak for oplysningen.

• #4   12. jun 2013 Sådan helt seriøst… Lars R du har fat i noget!

• #5   12. jun 2013 Der er desværre ingen garanti for, at folk med dyre biler passer på deres lak...

Jeg parkerer helst, hvor der ikke er nogen ved siden af, og hvis det ikke kan lade sig gøre, så parkerer jeg helst til højre for en anden bil. Så er risikoen for en "Bilkabule" ikke særlig stor, da der jo ikke altid er passagerer med, der skal benytte højre dør.

• #6   12. jun 2013 ja altså godt være jeg lyder dum og total latterlig ... men seriøst ... hvorfor brokke sig når folk selv vælger og skal holder 0.0009mm fra Indgangen....

ja de jo så rigtigt nok.. men chancen er større for at de passer på lakken da time prisen næsten er 2,5X så høj som hos Ford! ;p

• #7   12. jun 2013 Personligt undgår jeg at holde op af biler der ligner at kvinder eller børnefamilier kører i. Derefter sørger jeg for at min bils højre side er mod næste bils højre side. Sidst, men ikke mindst parkere jeg oftest med tæt op af næste bils højre side i håb om de så venter med at sætte sig ind, indtil de har bakket deres bil ud først. Det er dog kun ved smalle parkeringspladser.

• #8   12. jun 2013 Hvorfor skulle man ikke brokke sig når et eller andet skvat har smækket døren op i ens bil UDEN at ligge noget ID, så man kan kontakte dem. Det er sku da det samme som hærværk! De skulle brænde op i helvede.

Hvis man ødelægger noget, så skal man sku også betale for det, alt andet kan da ikke passe.. Lars R, hvis man holder ordentligt inde i båsen, og der kommer en og parkere så tæt på de kan lige kan åbne døren så de rammer ens bil, hvordan kan det så være den anden bilejers "skyld" ?

Syntes det er for tamt alle de danskere som bare ødelægger andre folks ting, også bare tænker "ej det går jo nok".

Jeg fik smadre min dør, ,tror et anhængertræk blev bakket ind i døren, jeg stod med regningen mig selv, udretning af dør samt lakering PLUS at farven ikke kunne ramme, så bilen kom til at ligne "lort" da det var en gammel civic EG'er!

Det er fanme mange penge sådan en klovn koster MIG for at jeg holder RIGTIGT, og han bare ikke fatter at køre bil?

• #9   12. jun 2013 har jeg sagt at det er din egen skyld?

jeg siger bare undgå det ved at holde længere væk fra Indgangen... folk VED at det bare sker fordi nogle er for latterlige og dumme.. hvorfor så teste det?
    Hvis du så holder Længest fra ALT og der kommer en jamen så skal han bare Huntes Down og Choppes up in Bits!! skal Glædeligt hjælpe dig med Ludin-sag 2 ved sådan en nar! smiley

Den var mere målrettet efter folk der skal holde 0.009mm fra indganen og så brokke sig over Buler! smiley

• #10   12. jun 2013 det er bare irriterende at man holder mellem to dyre biler og med højre mod højre og hva man ellers syntes er smart og efter den time i bilka eller hvor man nu er og man kommer ud til sin bil så holder man mellem to fedtede børne containere der aldrig har set en vask som holder skråt og dit og dat fordi alle ikke kommer og går samtidig....

• #11   12. jun 2013 lars s jeg NYDER at køre i en pæn bil der ikke ligner lort og ramler og skramler ellers nyder jeg ikke at køre bil

• #12   12. jun 2013 det er da træls, men en bil en nu engang en brugsgenstand, der er større sadsynlighed for at få stenslag, end en der lukker sin dør op i din.! en lille bule kan da rettes ud, uden omlak i de fleste tilfælde, et stenslag er en ommer

• #14   12. jun 2013 Just eat.... Så er man fri for at handle

• #15   13. jun 2013 jeg nyder satme da også at min bil Ligner ny døgnet rundt ... xD hvad fanden er det for noget at skrive? som om jeg ikke gider en pæn bil?? xD

vasker nærmest min bil hver gang jeg har kørt i møgvejr eller lign.!

Kommentér på:
P-Plads Buler!

Annonce