{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  land cruiser
  • #1   13. jun 2013 det information du får her kan du ikke bruge til noget

• #2   13. jun 2013 Hvor ska man så søge info??

• #3   13. jun 2013 www.toyota4wd.dk

Der er ikke så meget ringe at sige om dem, måske at de ikke er så hardcore udrustet med al mulig ekstraudstyr som standart, men det er jo slidere. Hvad skal den bruges til? Terræn, trailer, alm. kørsel??? Der findes jo lidt forskellige modeller.

• #4   13. jun 2013 den koster ca 11000 kr i årlig vægtafgift hvis du kun kører privat , vil du stadig ha en ?
    en tantastisk holdbar vogn , som bliver ved med at køre hvis du passer den med olie, service osv . og faktisk vil den altid kunne sælges til en fornuftig pris.

• #5   13. jun 2013 brian, hvorfor kan han ik det.? nu har jeg godt nok kan ejet 4 af dem samt jeg har skruet i toyota i 20... så vil da mene at min erfaring burde da tælle.. hvilken model søger du.? der er jo nogen stykker

• #6   13. jun 2013 okay flot

• #7   13. jun 2013 flot.? okey..!

kenneth hvilken model går du efter, som udgangs punkt er det stærke biler... men den fedeste er klart vx100( sådan en har jeg nu) og har den til den dag jeg ik kan køre bil mere, total fed bil, med plads til hele familien, og kan trække alt, samt køre fornuftigt på literen, og da min er en bus, koster den 2100kr om året i vægtafgift.. så det giver 8000kr om året i faste udgifter+ service/vedligehold

• #8   13. jun 2013 Tag dig ikke af brian eller hvad han hedder.

• #9   13. jun 2013 han er bare et lille barn som ikke ved noget ligesom alle andre på BG ikke tag dig af ham brian

• #10   13. jun 2013 Tak for de hurtige svar... jeg har kigget på en 4,2 td vx 4x4 med automat gear... fra 2002

• #11   13. jun 2013 kenneth, det er en fin bil, bedre slidstærk/prisstærk 4x4 findes ik... de har ingen fejl som sån, køre den uden mislyde, ja så køb.. gå den dog efter på lift, samt bagklapper.. men makanisk køre de bare hvis de har været passet, har den været " brugt" ja så er det klart den er slidt... men der skal sku meget til at slide den op.. sørg for at få lavet service på drivlinien, så du ved det er i orden, tandremmen køre 150000km på sådan en, se efter service på aircon, mange afmontere remmen, hvis pumpen er gået. men find en med servicebog, så går du ikke galt i byen.. brug din sunde fornuft, og gå den efter, ser alt fint ud.. så bliver du en lykkelig mand. det elektriske spær, kan side fast, hvis det aldrig er blivet brugt, undersøg dette ved at slå det til, når den stopper med at blinke, virker det. prøv at sætte den i L. på gearkassen, og se om centerspær slår til. men det plejer nu at virke

Kommentér på:
land cruiser

Annonce