{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.926 visninger | Oprettet:

Anne R
Anne R
Tilmeldt:
14. jun 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28

Citroen C1? {{forumTopicSubject}}

Hej:)

Min kæreste og jeg overvejer at købe den nye citroen C1, de har et tilbud kørende på den hvor man for 995 kr om måneden kan finansiere den, inkl en freedrive-all inklusive aftale hvor al service og reparationer er gratis de første 3 år. Og lige netop efter 3 år er vi begge færdige med at studere og skulle gerne have fast job, så det vil passe perfekt med ingen uforudsete udgifter i de år. Vi skal dog have forsikring, men vi har lærerstanden, så det er ret billigt.

Men hvad synes i om det tilbud? Er der nogen der har benyttet sig af det? Eller skal vi kigge os om efter en anden bil - og i så fald hvilken?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroen C1?
  • #1   14. jun 2013 Det er ret afgørende for, om det er et godt tilbud, hvor længe finansieringen løber over?

    Men det er generelt set en god måde at sikre sig nogenlunde mod uforudsete udgifter på.


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #2   14. jun 2013 Finansieringen er 8 år, og de første 3 år har man serviceaftale som normalt koster 330 kr om måneden ca. smiley

  • #3   14. jun 2013 Det lyder som et fornuftigt tilbud, med mindre I skal komme med en stor udbetaling eller lignende smiley Og afhænger naturligvis også af, om det er den mest skrabede model, I får, eller hvordan.

  • #4   14. jun 2013 Det kommer an på hvem man er, og om man kan leve med sådan en bil.. Vi har lige fået en sprit-ny på jobbet! Bilen gør det den skal og ikke mere end det, nemlig køre billigt fra A til B.. Den er ikke særlig pæn, man skal ikke forvente den store komfort, og så er det BESTEMT ingen raket! MEN er man ligeglad med alt det, så jo.. Så synes jeg bestemt at det er et godt tilbud! Det positive om bilen skal vi selvfølgelig også have med: Den køre som sådan en skal.. Der er det man har brug for.. Den er billig i forsikring/vægtafgift.. Og så er den FANDENS økonomisk smiley

  • #5   14. jun 2013 Har selv købt en ny C1 til og trille på job i er yderst tilfreds. Kører 60 km motorvej pr dag. Kører lige over 620 km på 30 liter benzin.

  • #6   14. jun 2013 Evt overvej en pava behandling inden i får den. Gjorde jeg selv har taget meget af vejstøj også den sikret fra start.

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #7   14. jun 2013 Ok, der er udbetaling på 22.000 kr. Og hvis man regner det hele sammen så er der jo ingen renter, så det der koster er jo de der 22.000 kr?

  • #8   14. jun 2013 Ja gør det lagde os 22.000 i udbetaling. Men nej ellers ikk noget udover din forsikring og vægtafgift

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 28
    #9   14. jun 2013 Ved i om man kan få træk på den?

  • #11   19. jun 2013 800 km på 30 liter er en del mere end normalt for Citybugs - de ligger normalt på 600 - 650 (ifølge erfaringerne fra Citybugowners.dk) - dog mindre ved meget bykørsel.

    i forhold til oprindelige spørgsmål. Konen har fået en til at trille rundt i byen. Til det formål er den glimrende - og utrolig billig :D.


  • #12   19. jun 2013 Ja 800 tror jeg heller ik på :-). Er du sikker på de ikk har de gamle modeller der er lavet som diesel med psa 1.4

Kommentér på:
Citroen C1?

Annonce