{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Anna D
Anna D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Defekt starter??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en opel corsa fra 96. Når det regner kommer der fugt i strømfordeleren og så har jeg bare ladet den køre på starteren til den er hoppet i gang. (Jeg ved godt at det slider helt vildt på starteren). Her den anden dag havde det regnet helt vildt mens jeg var på arbejde og da jeg så skulle hjem ville den selvfølgelig ikke starte. Jeg gjorde som jeg plejer og det tog ekstremt lang tid. Til sidst lød bilen som om den var ved at hoppe i gang og da jeg så ville prøve igen kom der en mærkelig lyd. Det lyder som om starteren kører rundt men andet sker der ikke. Motoren kører ikke rundt. Der er masser af strøm på batteriet. Er det min starter der er brændt sammen??? Håber i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt starter???
  • #1   15. jun 2013 Tjek din Tandrem ikke er sprunget

• Anna D
    Anna D Tilmeldt:
    nov 2012

#2   15. jun 2013 Jeg kunne trække den i gang med en anden bil men da jeg stoppede den igen lavede den bare den samme lyd

• #3   15. jun 2013 Ja. det er udrykkerlejet på starteren,der kortsluttet. (Den øverste aflange del,hvor
    kablerne sidder på.) Anden starter er billigste løsning, og få lavet det strøm noget.

• #4   15. jun 2013 Din starter kører rundt. men den går ikke i indgreb. pga. Udrykkerlejet.

• #5   15. jun 2013 pia c

Hvis den er kortsluttet så burde den nu kører hele tiden...
    Ogfså når nøglen slet ikke er i..... det er jo en magnet der laver forbindelsen..... og hvis den blev hængende / kortsluttede, så vil startermotoren jo køre hele tiden...

Jen vil gætte på en defekt starter krans, tænderne i starteren eller af den bare skal udskiftet med en ny starter....

Men det var no billigere at giver fordeler og kabler en tur med en klud og noget silikone spray bagefter.... ( fugtfortrænger )

Men det er jo for sent nu...

• Anna D
    Anna D Tilmeldt:
    nov 2012

#6   15. jun 2013 Den får helt klart noget silikone spray og det har også været planen. Jeg har ikke haft bilen så længe så derfor havde jeg ikke lige fået taget mig sammen til det endnu. Men så kan jeg selvfølgelig lære det

Kommentér på:
Defekt starter???

Annonce