Supra mk3 {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, en lille historie fra det vriklige liv.jeg var taget ud på en lille tur for at hente en supra mk3 3,0 turbo automatgear i går. Alt er godt, jeg får betalt og får bilen, jeg kør satans glad væk der fra, vi køre ca 25 km hjem af på motorvejen og så går det galt, bilen holder op med at trække, den stød gasser og til sidst vil den ikke tage gas, vi når heldig vis en afkørsel og kommer væk fra motorvejen, da bilen går ud, det ryger fra motoren vi skynder os at åbne for at se hvad der er galt, da vi åbner står der flammer op fra motoren fra det forest cylender, heldig vis kommer vores ''følge bil'' med det samme, men det eneste vi havde var nogle slots øl, som vi helde ud over motoren så ilden gik ud. Vi prøvede at ringe til ham vi havde købt den af han tog den ikke, så vi tog ''følge bilen"og kørte tilbage, for at høre om han kunne hjælpe, han forslog at han ville betale de stumper der manglede, vi takkede og vi kørte hjem igen. Hentede en anden bil og autotriler for så at køre 50 km tilbage igen, fik den læsset og bugseret hjem. Vi har haft bilen skilt lidt ad, og det ser ud til at det er tændkablerne der har gaven gnist ovenpå topstykket, og på en eller anden måde sat ild i plastik skjoldet oven på motoren. Er der nogle der har oplevet noget ligene? En lille historie fra min eftermidag i går.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 481
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 716
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 19
apr 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 454
Tændkablerne kan selvfølgelig været revnet,så en evt gnist kan have antændt
plastiken,der har sikkert været lidt oliesplid fra påfyldningsstudsen som er blevet varm.
Ellers er de meget stabile i ledningsnettet,god vind
Supra mk3