{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Ny bil..HJÆLP {{forumTopicSubject}}

går og tænker på at købe ny bil i år.
problemet er bare at jeg ikke rigtig kan bestemme mig smiley
nogen der kan komme med ulemper og fordele til mine links?
og er det ikke 2.0tdi man skal holde sig fra? har jeg ihvertfald bare kunne læse mig frem til.

http://www.dba.dk/vw-passat-19-tdi-105/id-502360849/

http://www.dba.dk/vw-jetta-19-tdi-trendline/id-502240706/

http://www.dba.dk/seat-leon-19-tdi-105/id-502259871/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil..HJÆLP
  • #1   23. jun 2013 Hvad med Octavia eller golf? kan du også få med samme motor

• #2   23. jun 2013 af de tre modeller du linker til ville jeg personligt starte med af frasortere jettaen.
    Der er langt mere prestige, og mere får pengene i en passat og en Leon.
    Passaten kan jeg kun sige godt for da vi har sådan en i familien og jeg har har kørt dagligt i sådan én i en periode. Dog er det en Highline, men same same.
    Rigtig meget komfort og et rigtig godt multimedia system bør nævnes !
    "vores" er med en 2.0 som du også spørger til.
    170 diesel heste trækker rigtig godt og har en godt træk gennem alle gearene.
    At den står knap så godt fast i 1 gear må man se lidt bort fra, måske er dækkene skyld.
    erfaring med 1.9 tdi 105 motoren kan jeg kun udtale mig om igennem en Golf 5 som jeg lå og kørte rundt i i 6 måneder på et tidspunkt. i Golfen trak den rigtig godt og var faktisk overraskende kvik af så "svag" en motor at være.
    Passaten vejer jo lidt mere, så om du mister en masse dér er svært at sige.

At Passaten har kørt 200k mener jeg ikke du bør være usikker omkring, de kører rigtig godt.

Kan forresten lige fortælle, at ejer du en iPhone 5, så er denne ikke kompatibel med BT i Passaten, der skal tilkøbes noget opdatere BT hardware (får du bla. igennem Audi eller VW)

så stod valget til mig, så ummidelbart Passaten.

• #4   23. jun 2013 tak for svarende smiley
    jeg er os mest hooked på passaten... det er sku en lækker bil! så må jeg sku hellere få prøvekørt én smiley

• Jaayson A
    Jaayson A Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #5   23. jun 2013 Kan stærkt anbefale en Bmw 320D touring 2009 model.

• #6   23. jun 2013 Ville også tage passaten.. sådan en Leon i reference udstyr virker meget billig inden i.

• #7   23. jun 2013 tja tror plads messigt er du Best stillet med en Passat men er der lidt style gang drenge røv tror jeg der er mere potienale i seat i dem du link til her...

• #8   23. jun 2013 Enig med Kem. Leonen er der en smule mere drengerøv over hvis man smider den ned på maven og 19" BBS på.
    Men hvis man overvejer "styling" så kan passaten blive vold-ond med R kit ! smiley

• #9   24. jun 2013 kan kun give jer ret smiley leon er drengerøvs bilen, hvor passat er mere stil :b

• #10   24. jun 2013 Jeps .... alt kommer and på formålet med bilen jo om det er stylings ville eller praktisk med masser af plads til ting og sager da passaten her monster meget plads og nok osse mere comfort udstyrs messigt i kørsels stilen contra seat som er lidt mere den ung af sinds person's bil og efter hvad jeg lige kan se så er den komme ejer 20år +- så ville sige seat så har du en bil du kan style og gøre hved uden så meget kvider smiley

Kommentér på:
Ny bil..HJÆLP

Annonce