{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chrysler PT Cruiser
  • #1   24. jun 2013 Min nabo'er havde en i 6 år..dyreste bekendtskab de nogensinde har haft, og de har endda kørt Peugeot som også var dyrt..Chrysleren var endnu dyrer !

    Ingen vil rigtig røre dem, de er dyre i dele og de køre virkelig ringe..Den er typisk amerikansk


  • #2   24. jun 2013 Det eneste der er lidt spændende ved sådan en vogn, er da design......alt andet er af værste skuffe smiley

  • #4   24. jun 2013 Find nogle stykker og prøv dem og døm selv , de fleste har med garanti ikke kørt i en og når vi skal snakke kvalitet kan den da vist ikke være værre end en VW.
    Motoren er ikke god til at sejtrække da dens drejningsmoment ligger over 4000 omdr men kan du leve med det kan alle andre jo være lige glad , den køre iøvrigt godt god komfort , den køre ikke 20 km/l , en rigtig fed bil som absolut skille sig ud fra alle andre stangvare.
    Køb helst en enejers og selvfølgelig fuld servicebog , den skal helst have fået rustbeskyttelse fra ny af , gælder iøvrigt alle bilmærker også VW Audi BMW især Mercedes.


  • #5   24. jun 2013 Reservedelsinddeks ligger på 112 , så reservedele er ikke dyre , delerne er hellere ikke noget problem at skaffe på lig fod med alle andre bilmærker.
    Køb en og nyd at du har en bil du ikke møder på alle P-Pladser.


  • #7   24. jun 2013 vi har haft en i familien .. den var på værksted konstant og fik bl.a ny motor

    det er en skod børe ... nej den er ikke dyr i reservedele ... men det bliver den når den skal have skiftet ting konstant ...

    det er en plastik spand ud over alle grænser ... bare det at side inden i den er ved at frem kalde bræk fornemmelser .. plast plast plast .. over alt .. selv gearknoppen

    den er ufaaaatelig bov lam ... det eneste den er god til er at begynde at drikke olie i liter vis ..

    og så er den så ufattelig grim og meeega GAY i min verden


  • #9   24. jun 2013 ps .. den er sidevinds følsom som en tømmerflåde og skal have skiftet styrkugler ved hvert syn ..

    gå efter en CRD motor HVIS .. det endeligt er 1,6 og 2,0 er no no no


  • #10   24. jun 2013 nej christian ...... nej.

    der skal mere til end en bette turbo til. ;D


  • #12   24. jun 2013 næææ ikke rigtigt smiley slet ikke de nye .. det er for billige skralder kasser der er sat ringe sammen i en ringe kvalitet .. nøjagtige lige som en PT

    kun nogle af de helt gamle ... men de er sku også nogle være maskiner at køre i ;D


  • #14   24. jun 2013 Den jeg har kig på er en GT 2,4 turbo med alt i udstyr. Dvs fartpilot, klima, navi og læder.

  • #16   24. jun 2013 De svinger lidt i pris. Regner med at hente en i Tyskland og få den på gule plader.
    Regner med en pris på 45-55000kr på plader.


  • #17   24. jun 2013 chrisitan .. ikke engang en polo 6n er lige så plastik agtig.. der kan du end dag lave aftryk i instrumentbordet med din finger og gearknopen er heller ikke en hård plastik bolt på en blank metal stang ...


    hvis du kan leve med det er en bil lavet af genbrugte vaskespande ... så er det bare ud og købe ..

    hvis du kan lide den er det sku cool nok .. har bare haft en tæt på mig .. og lad mig sige det sådan .. jeg er IKKE blevet kureret for den bil ;D



  • #20   24. jun 2013 Det er ikke for at få en amerikaner, de siger mig intet. Det er kun pga designet og at man kan lave en unik bil som ikke alle har. Kabinen ved jeg godt er meget plastik agtig men det er nogle af de ting der kan laves om på, er sikker på at det kunne blive et fedt hygge projekt. Må hellere prøve et par stykker og så ta' en beslutning.


  • #21   24. jun 2013 crd motoren er vel ok da det er en Mercedes motor?

Kommentér på:
Chrysler PT Cruiser

Annonce