{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 106 rallye problemer
  • #1   27. jun 2013 Alle rallye'er er vel som regel gennenkneppet af unge nybegyndere, så sæt ikke forventningerne for højt. Ang rust. det er jo en gammel bil, så lidt hist og her er der vel... smiley

  • #2   27. jun 2013 er da ikke en 16v, med mindre den har fået en gti motor ilagt ?

    Men el og bagbro og RUST


  • klaus p
    klaus p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 37
    #3   27. jun 2013 rust er normalt ikke problemet , men fejl på el , motorophæng, lak , undervogn osv osv ,

  • #4   27. jun 2013 jo de ruster da i vanger og paneler osv, er jo ved at være en gammel kasse efterhånden, der ofte aldrig har set skyggen af en undervognsbehandling

  • #5   27. jun 2013 Bare spørg ham her smiley

    http://www.bilgalleri.dk/galleri/242157-peugeot_106_gti


  • klaus p
    klaus p Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 37
    #6   27. jun 2013 har selv haft 4 rallye / gti men har aldrig haft rigtig rust , men det er jo meget forskelligt fra bil til bil

  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   27. jun 2013 okay tak drenge smiley hvad er det for noget el der går i stykker smiley

  • #8   27. jun 2013 Find en der ikke er stylet , sænket eller andet den skal være 100% standard og glem de billiger rallyer som bekendt man får hvad man betaler for kig i mine fortoalbum købte for nogle år siden en 106 rallye , det var en enejers orginal og prisen 59900kr ved Peugeot i Odense kørte i den nogle år og solgte igen for 55000kr mener jeg , så find en orginal enejers med fuld servicebog og prisen er det sidste du skal tænke på , så får du problemfri kørsel og masse af sjov i den fantastiske bil.

  • #9   27. jun 2013 Rust ved sprinkler påfyldning og under ecu, samt modsat side. Vanger fortil op langs motorrummet og hulkassen ind imod kabinen fortil. Og så bag skørterne foran baghjulne. Det er de mest udsatte steder de kan ruste.

    Bagbro skal stå lige, den må ikke skråne indad i toppen (som fx bmw e30erne gør) gør den det skal der ny bagbro på.

    Gå motorrummet efter og se om der er klippet klistret i ledningsnettet. Er der gå videre, eller regn med at bruge nogle penge på er nyt. Med tiden kan pvc ledningerne blive stive og isoleringen knække og ledningerne irre derved = mærkelige el fejl.

    Den er simpelt opbygget, og det er begrænset med udstyr = færre ting der kan gå i stykker. Men som nævnt tidligere, find en velholdt. Du skruer dig sig ihjel mentalt ved en gennemkneppet, da der altid vil være noget der hænger.


  • #10   28. jun 2013 Der er ikke elfejl i en Rallye?? Der er intet el i den..

Kommentér på:
peugeot 106 rallye problemer

Annonce