{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

sælge eller skrotte ? {{forumTopicSubject}}

hej BG.
stå forhåbenlig snart med en bil jeg skal af med.
bilen starter og køre og har 11-12måneder til syn.
gider ikke alt det der pis med useriøse købere osv så overvejer at køre den op til skrotmanden og få skrotprisen. da det er det nemmeste.

skal jeg gøre det eller give bilen en uge på DBA og GOG til en 5-6000kr?
bliver der solgt biler i det prisleje ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge eller skrotte ?
  • #1   1. jul 2013 Hvis du ikke gider alt det useriøse hvorfor skriver du så her nu er det da hvis dig selv der er useriøs

• #2   1. jul 2013 dummeste spørgsmål længe. men god gratis reklame du fik dig

• #4   1. jul 2013 ostehapsen
    den ville ikke blive sat tilsalg her inde.
    og er ikke tilsalg pt. skal lige havde købt en anden bil.

allan
    sprøg fordi jeg ikke aner om biler til 5000kr sælger. gjorte de for 5år siden men tiderne har vent en del.

L.S
    tror jeg giver den en uge nå vi kommer så langt. ellers få huggeren den sku.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #5   1. jul 2013 Du er en hård mand, der ikke gider noget pis ...... Fair nok !!

I gamle dage hed det noget andet, men lad nu det ligge.

• #6   1. jul 2013 brian s
    gider ikke folk der ringer klokken 23 og byder 1000kr eller folk der vil komme og se den og aldrig dukke op eller kommer og ser den og vil havde den for 1000kr inklusive vinterdæk osv osv osv. har haft rigtig mange af sådanne hendelser da jeg solgte min sidste bil (vist nok vinteren 2010 til 2011) + jeg ikke længere har pladsen til at havde 2 biler i længere tid.

• #7   1. jul 2013 hvad er det for en bil ? måske skulle jeg bare hente den til de 5k smiley mvh christian

• #8   1. jul 2013 solgte min kammerats på polo Classic for 5k på under 24 timer på dba , der er mest gang i små biler for tiden div. 1.gangs og vinter biler

Kommentér på:
sælge eller skrotte ?

Annonce