{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

fyr uden kortet dræber to {{forumTopicSubject}}

sad lige på tekst tv og , så at en 20 årige der har kørselsforbud , har slået en far og hans lille datter i hjel omkring århus...

føler virkelig med den familie der mister deres kære , men har sku ikke en skid til overs, for den nar der har gjort det..

for det første køre han selv om han har forbud.

for det andet rammer han en far og datter med 130 hvor 80 er max hvad mener i

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fyr uden kortet dræber to
  • #1   15. apr 2006 Samme som, dig...

• #2   15. apr 2006 vil ikke komentere farten... men han kører med forbud... det mener jeg ikke er fair da der må være en grund til at han har det forbud....
    det er nok de færeste der ikke har kørt 130 på en landevej...

(holder ikke med synderen! :D)

• #3   15. apr 2006 Kørte uden kørekort
    Bilisten har tidligere haft kørselsforbud. Det vil sige, at han har været dømt for en alvorlig overtrædelse af færdselsloven, men han har i januar i år bestået en kontrollerende køreprøve, så han kunne lovligt køre bil på det tidspunkt, da ulykken skete.

• #5   15. apr 2006 hmm smiley begynder at kunne forstå århus politi's tvivl om hvor hårdt han skal straffes... altså... han skal straffes hårdt for at have gjort det... men syntes måske det mere og mere ligner noget der kunne have sket for en del andre..!

• #6   15. apr 2006 Bilisten har i forvejen kørselsforbud fordi han er dømt for overtrædelse af færdelsloven. Men det havde den 20-årige ignoreret.

DETTE CITAT ER FRA NYHEDERNE

• #7   16. apr 2006 jeg har en familie i århus en far og hans datte

• #8   16. apr 2006 Send ham til Iran med jyllandsposten under armen og en Arla mælk i lommen....

• #9   16. apr 2006 Der bliver tidligere skrevet at det nok er de færreste der ikke har kørt 130 på landevej... Det kan godt være, men det er fandeme udgvalgte steder med god udsigt og på en bred vej!!!
    Det an godt være at han kender den vej, men det gør jeg også, og det er FULDSTÆNDIG uacceptabelt at køre 130 dér! Kig selv på billederne, hvor smal vejen er. Man kan ikke se en skid, så hvis der var kommet en modkørende var han braget ind i den, og havde slået nogen ihjæl på den måde i stedet! Den mand burde fandeme have kappet begge hænder, så han ikke kunne holde om et rat mere - efter han lige har haft en 10-15 år i brummen! Fuck en spasser! smiley Jeg synes kun der kan være tvivl om, hvorvidt de skal strege "uagtsomt" fra den sigtelse, for det han har gjort er sgu at be' om at noget går galt!
    Håber ikke det er nogen jeg kender - har lige fået nyheden nu, efter et bryllup, og der er foruroligende mange ubesvarede opkald på min telefon! smiley :( smiley

• #10   16. apr 2006 Det er endvidere efter en lille bakke.. hvis han ikke kender vejen samt der er bakker og begrænset udsyn hvorfor fanden kører den spadser så 130kmt... han skulle fandme i spjældet, så kunne han sgu hygge sig som den kælling han ville blive... Fuck det er så meningsløst at en mor skal stå tilbage nu efter at have mistet sin mand og barn.. FUCK det pisser mig af...

• #11   16. apr 2006 det er sku tragisk det der er sket fuldstændigt meningst løst. hvad med ham fjolset der kørte bilen har han profil her inde??

Kommentér på:
fyr uden kortet dræber to

Annonce