{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl på Citroen C5
  • #1   14. jul 2013 kan være MANGE ting , uden at få læst fejl koder ud er det som at finde en nål i en høstak.

• #2   14. jul 2013 ja det kan sgu være mange ting. Slæbering i rattet, selestrammer, deaktiveret passagerairbag, og så videre. Det andet kan være alt fra en pakning til partikelfilteret og til selve filteret og trykfølere og meget andet skidt. Der er et hav af muligheder...

• #3   14. jul 2013 Airbag fejlen kan også være et kabel/stik under sædet der er defekt det er i hver fald et kendt problem på pug 406'erne

• #4   14. jul 2013 Vi har haft en tester på tidligere og fejl 2 var noget forurenings fejl og lampdasonde har jeg skiftet den forreste af, og vi har tage co test og nu forurener den som den skal men fejlen meldes stadigvæk efter den har været slettet, er den kommet retur.
    Ang bilen så siger min ven at min ikke er diesel så det kan udelukke partikelfilter som grund til fejlen.

• #5   16. jul 2013 Fejlen der bliver meldt hedder AKTIV KATALYSATOR i følger min ven som har testet den flere gange nu og slettet fejlen flere gange

Kommentér på:
Fejl på Citroen C5

Annonce