{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing fup og fidus pas på
  • #2   17. jul 2013 hvilket leasing-firma er det?

• #3   17. jul 2013 Kjalle: ja men kan man jo hverken lease eller finansiere en lorte spand til 5000kr. Så kan du ikke betale dem, har du jo knapt råd til en gang aftensmad.

Her snakker vi dyre biler, hvor alm mennesker er kommet i klemme.

• #5   17. jul 2013 kunne også være rart at vide hvilket firma det er.

• #6   17. jul 2013 Morten> men mon ikke det er rart at slippe for sådan en seddel uanset? haha..

• #7   17. jul 2013 jo jo, ingen tvivl... men den der med at jeg har betalt mit.. hvis du leaser er du en fattigrøv, den er sku for nem når man kører lortebiler til 5000kr...

Der er biler som min privatbil, der ville være totalt usælgelige, hvis de var på fuld afgift.. og jeg betaler mere i leasing ydelse pr. månede, end hans bil koster...

Så tror nu nok jeg har råd til det, men der er jo ikke nogen grund til at tage en sindsyg afskrivning hvis den kan undgåes..

• #9   18. jul 2013 kjalle; kom nu ind i kampen, du har jo ikke andet en lort oprettet, og din attitude, viser jo at du ikke kan finde ud af at regne... men til gengæld har nemt ved at have ondt i røven over at andre kan finde ud af at tjene penge...

Kommentér på:
Leasing fup og fidus pas på

Annonce