{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.639 visninger | Oprettet:

Købe flere ting på én gang? (Ebay) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.. nu har jeg fundet flere ting fra samme sælger, inde på ebay.de og tilføjet til kurven, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg bestiller hele lortet på én gang.
Jeg kan sagtes bestille enkeltvis, men så vil den jo selvfølgelig have betalt fragt for hver ting jeg bestiller ..

Er der nogle ebay brugere der kan hjælpe her?

På forhånd tak smiley

- Mvh. Daniel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe flere ting på én gang? (Ebay)
  • #1   20. jul 2013 Der er en knap hvor man kan skrive til sælger og spørge om samlet fragt.

I gamle dage kunne den selv regne det ud.

• #2   20. jul 2013 Det er ikke altid man kan det, men bestiller du hver for sig, så plejer sælger at returnere den overskydende fragt.

• #4   20. jul 2013 der er evt en hvide kasse hvor der står Quantity 1 . hvis du ændre det til det antal du vil ha så burde det ske.

• #5   20. jul 2013 Som Jesper ! siger, så bare køb alle tingene, og betal fragten. Har handlet ihvertfald over 150 gange derinde. Og har jeg købt flere ting samme sted, så overfører sælger det overskydende tilbage. Men hvis du vil være helt sikker, så bare skriv en besked til sælgeren.

• #7   20. jul 2013 Morten C - Og hvordan havde du tænkt dig det skulle lade sig gøre? Det er jo ikke samme forhandler derinde, så hvordan havde du tænkt dig de skulle kunne regne fragten ud? Eller lad os sige du vil købe 3 kofangere til en bil, så er prisen jo lidt en anden end hvis du kun købte 1. Hvis det kunne gøres nemmere, så var det nok lavet. eBay er alligevel den største og førende hjemmeside vedrørende salg i verden.

• #8   20. jul 2013 Har aldrig været ude for at sælger skulle betale fragt tilbage. Da man bestiller flere ting og får så en samlet fragt pris og så betaler alt på en gang. Står da også man skal bestille og så kontakte sælger om samlet fragt omkostninger.

Andreas tror han mener ved den samme sælger. Mangle gange er det jo lige så nemt at finde deres hjemmeside og bestille det uden om ebay og betale med paypal.

• #9   20. jul 2013 Før du trykker betal der kan du trykke på at vende tilbage til shop og så trykker du bare på den næste ting du vil købe og så tilbage til shop igen osv. Og så ved den sidste ting trykker du betal så laver den en samlet betaling og fragt på det smiley

• #10   20. jul 2013 morten j gør den så ikke, I hvert fald ikke ebay.de Du kan godt købe flere ting, men når du skal betale skal du markere den ting på din købs liste, som du vil betale. Og der kan du kun vælge 1 ting ad gangen selvom det er fra samme sælger. Og der står så du skal kontakte sælger for total pris. Så kommer sælger med prisen som du så betaler via paypal. Så der skal man ikke gøre andet.

• #12   20. jul 2013 Når jeg handler på Ebay.co.uk, Så kan man tilføje det i en indkøbskurv, og dertil til sidst betale det hele (dvs en gang med paypal) smiley

• #13   20. jul 2013 Michael Det har jeg sku aldrig kunne. Har bestilt en masse autoreserve dele og der kan du kun trykke Gesamtbetrag anfordern. Da de skal vælge den bedste og billiígste fragt form. Og det er ikke noget ebay kan oplyse. Da du som sælger skal gå ind og lave det. Ebay kan jo ikke se hvad pakken vejer som om du køber 1 vare der vejer 10 kg er jo ikke til samme pris hvis du køber 100 forskellige ting fra samme sted. Så skal sælger først komme med en samlet fragt pris.

http://pages.ebay.de/help/pay/checkout-requesttotal.html

Kommentér på:
Købe flere ting på én gang? (Ebay)

Annonce