1.285 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med Aircustoms.dk {{forumTopicSubject}}
Overvejer køb af luftundervogn til min nye Audi, og har snakket et del med Jesper fra Aircustoms. Føler dog en vis useriøsitet forbundet med det. Flere gange har han ikke svaret mig m.m. - og så det med at jeg skal overføre pengene til ham før han bestiller det hjem...
Vil gerne høre både gode og dårlige erfaringer fra andre, uden at det skal være nedladende.
Eventuelt andre forhandlere af GAS undervogne. Har talt med Astina og ved også at Extremecarparts har dem. Men er der andre?
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Ud over det, den type stumper bør du med fordel kunne hente hjem selv hvis du ved hvad det er du skal bruge. Ved du ikke hvad du skal bruge, så vil jeg mene du skal state med at sætte dig ind i det - da det ellers hurtigt bliver dyrt.
feb 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Biler: 3 Emner: 41 Svar: 123
Aircustoms er dansk forhandler, og jeg kan godt se fordelen ved dette mht. garanti osv.
Det er mere erfaringer med selve firmaet jeg søger, men mange tak for dit svar
dec 2002
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 19
Troels K>> Jeg kender Jesper, og jeg ville ikke være bekymret over og ligge mine penge ved ham...
jun 2003
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 650
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
feb 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Biler: 3 Emner: 41 Svar: 123
Mit indtryk af Jesper var ellers fint, og når jeg har talt med ham var der ikke noget. Har også kørt en tur til Kolding for at se hans egen bil og setup.
Jeg prøver lige at høre Cartrends. Tak for det Dan
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Definier etableret firma. Det er en enkelmandsvirksomhed som jf CVR.dk ikke har indgivet regnskab. Det er ikke hvad jeg personligt vil kalde et etableret selskab.
Uanset hvad der handles med, så er en virksomhed med volumen og omæstning umiddelbart mere troværdig. Men det er en gennerel betragtning.
mar 2005
Følger: 70 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 15
Først vil jeg lige sige at ja jeg har været for dårlig til at svare, dette er min fejl, jeg ikke har kunne følge med. Det underskylder jeg og vil selvfølgelig tage til efterretning.
Vedr. Forud betaling af komplette luftundervogne er dette fordi jeg har desværre flere gange bestilt hjem til folk som har " fortrudt" når tingene er kommet hjem, samt at der er tale for varer til en specifik bil med papir på og jeg betaler mine varer når de bliver af sendt fra leverandøren. Derfor har jeg valgt at have forud betaling.
Der er en shop på vej med online betaling via paypal.
Mvh jesper
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.253
og renè på mail hele dagen og aften ..
aircustoms er da sikkert helt fint ... men kunne ikke finde på IKKE at bruge Renè igen .. kunde servicen er suveræn
jun 2005
Følger: 70 Følgere: 68 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 330
Ang forudbetaling så syntes jeg at det gir sig selv man betaler forud når varene bliver bestilt specifikt til sin bil...
Jeg har synet min bil 2 gange så jeg ville være helt tryg ved at bestille og få monteret luft af Jesper igen.
Erfaringer med Aircustoms.dk