1.522 visninger
|
Oprettet:
købe transporter t3 doka syncro ? {{forumTopicSubject}}
hej folkens, overvejer at anskaffe mig en transporter t3 doka syncro(4x4) , bilen er fra 92, en 1.6dt hvor der så er lagt en 1.9 td i istedet. er der noget man skal være opmærksom på ved lige den model ?
bilen har gået 330xxx km. men motoren har så "kun" kørt 200xxx km.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 9 Svar: 777
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 8
jul 2006
Så du kan nok se, at medmindre du kender bilens komplette historik, eller virkelig tjekker ALT igennem, så kan du stå med en bil, som ikke er i orden. Og alt hvad jeg her har skrevet, er kun de problemer der kan opstå med syncrosystemet og vi er slet ikke begyndt at snake motor endnu.. 1,6td er notorisk dårlig, og holder ikke.! 1,9td er bedre, men har også termiske problemer, når den ligger i en T3 hvor kølingen kan være utilstrækkelig pga. hækmotorplaceringen. Kunne du finden en med en 1Y sugediesel med 64hk, ville du være bedre stillet.. Mht. karroseriet, er det kantrust der er værste problem, ellers er bilen sådan set god.. Jeg har prøvet Syncro, og turde godt købe igen, men jeg har gjort mig mine erfaringer, så ved hvad jeg skal passe på. Hvis ikke 4x4 er livsnødvendigt, så tag en almindelig baghjulstrækker, som jeg har gjort
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 8
Jeg takker mange gange for dine svar, det er godt med en der ved noget om tingene
jul 2006
købe transporter t3 doka syncro ?