{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus C-max Ghia 2.0 Disel ?
  • Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
    #1   26. jul 2013 Fin bil.

Elektronisk pbremse= ringe.

Økonomi 12-17 km/L

• #2   26. jul 2013 Dårlig økonomi, blænd egr ventilen af... Har lige gjort det på min mondeo = 2-3 km mere på literen...

• #3   26. jul 2013 fornuftig bil smiley køre fint og ikke meget dyrere at holde kørende end alle mulige andre biler.

• #4   26. jul 2013 Tak for svarene.. Er deres motor ligeså slidstærke som vw ?
    Hvordan kan det være den køre 2-3 km længer på literen ved og blænde EGR ventilen af ? smiley
    Ved ikke meget om biler, derfor jeg spørg Claus B smiley

• Martin G
    Martin G Online Tilmeldt:
    jul 2006

Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
    #5   26. jul 2013 Rundede 298000 km i min uden problemer. Skiftede generator og så Egr ventilen 2 gange.

Husk min 16 tommer fælge

• #6   27. jul 2013 Der skal vidst ikke meget til at være lige så holdbar som en vw 2,0 TDI, men lad det nu ligge smiley

Den egr ventil sidder på alle dieselbiler og er vidst noget producenterne har lavet for at bilen ikke forurener for meget... Det er en ventil som for beskidt udstødning sendt om i indsugningen og sendt gennem motoren igen hvis det er for beskidt...
    Alt kommer der os og partikler med igennem motoren igen, det er bare ikke sundt...
    Det tog 5 min at blænde af på min (sidder forskellige steder på de forskellige motor) og hvorfor den går længere, tja det må være noget med at den suger ren luft hele tiden og at den dermed har det nemmere... Den trækker ihvertfald rent fra 12-1300 omdr hvor jeg helst skulle på 16-1800 før for at den virkelig var der...

Men det er en fin bil sådan en cmax, kig lidt efter rust og hvordan den er passet...

Kommentér på:
Ford Focus C-max Ghia 2.0 Disel ?

Annonce