{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Få nu priser på jeres annoncer... {{forumTopicSubject}}

Ja det kan sagtens være at i nu synes at jeg skal ha tudekiks og alt muligt andet lort. Men folk skal huske at tage en selv
Det er normal kendt herinde, at folk flere gange om ugen laver emner om at markedet er dødt og de ikke kan få solgt. DET TROR DA POKKER.
Jeg var så heldig at få solgt min bil, fra den var lagt på nettet til den var afhentet gik der 14 timer. Og prisen var jeg fint tilfreds med. Men nu er jeg så igang med at søge efter anden bil, og når jeg søger efter pris, så kommer de første mange sider op med biler uden pris. Og så kan jeg få godt forstå man ikke får solgt sin vogn, men man kunne jo være heldig at der kom et bud der var lidt højere end man havde drømt om.

Nu skal jeg fortælle jer folk som ikke har tal knapper på jeres computer hvad der sker. For mit vedkommende og sikkert mange andres, så gider jeg ikke at lege gætteleg, så samtlige annoncer uden pris bliver skippet med det samme.Så der er faktisk slet ingen der kigger på jeres biler, og derfor bliver de ikke solgt.
Det kan da for pokker ikke Være så svært. Skriv nu bare den pris, og hvem ved, så kunne det være at man gad og faktisk klikke ind og se annoncen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få nu priser på jeres annoncer...
Kommentér på:
Få nu priser på jeres annoncer...

Annonce