1.757 visninger
|
Oprettet:
Tagboks {{forumTopicSubject}}
Hej. Har lige fået foræret et par Thule bøjler til min bil da jeg skal syd på i morgen aften og skal ud og købe boks i morgen tidlig. Kan enhver boks passe på Thule bøjler uden alt mulig adapter-pjat, eller skal jeg ud og finde mig en fra Thule?
nov 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 93
Har du fået andet med til dine stænger eller er de bare rå som de er?
Du kan sagtens bruge andre bokse end lige Thules men det er nu altid bedst med det samme mærke til stænger og boks da en del bokse har en kant eller lign til stængerne og samtidigt at diverse huller i boksen passer, men alt kan jo tilpasses.
Der er jo også det økonomiske indover.
En ny boks eller måske en brugt evt fra DBA.
Der er også størrelsen på boksen at finde ud af, skal det bare være en lille én til lidt bagage eller en stor som du også kan bruge til andre formål senere hen.
En lang boks kan jo bruges til ski senere på året eller som mange også bruger de lange til, nemlig hvis man kan lide at fiske, så er de ganske udmærket til stængerne.
Men det er en jungle med de forskellige bokse, tjek forskellige sider på nettet.
ps. Jeg har en annonce inde på min profil på netop en boks, kig på annoncen og se om der er nogle oplysninger du kan bruge i din søgen efter den rigtige boks...
jun 2013
Følger: 19 Følgere: 16 Emner: 7 Svar: 56
jul 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
jun 2013
jun 2013
Tagboks