{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passer de på
  • #1   29. jul 2013 du har købt smiley så er det da bare af med 4 hjulbolte og så prøve smiley


  • #2   29. jul 2013 ja jeg har købt dem men jeg kan først hente dem på torsdag
    der er nogen der siger at de godt kan og andre siger de ikke kan men jeg tror mere på det første for de kommer fra en polo coupe hvor den var sænket 60/60


  • #3   29. jul 2013 I køre med samme indpresning så med mindre den Coup. de kommer fra er modificeret så passer de på...

    God fornøjelse med de nye fælge


  • #4   29. jul 2013 Hvis den er org med 175/65 R14, så er en 195/50-15 kun 1,2% mindre i rulleomkreds, så de skulle kunne være der, såfremt ET passer og fjedrene ikke går på smiley

  • #5   29. jul 2013 Mener du køre med ET 38 eller ET 42 på din HIT.
    Så hvis det er samme ET mål på fælgene "burde" de kunne være der... Vær dog opmærksom på at det kan være 7x15 fælge hvilket gør dem breddere også skal du have et lavere ET mål for at de ikke går på fjedrebenet.
    Havde selv 7x15 på en Golf 1 - her gik de minimalt på når jeg drejede. Men spørg sælger om info ang. ET mål, Fælg størelse - så skriv det igen herinde eller PB til mig.

    Så skal jeg nok lige finde 100% ud af om de kan være der og "løbe rundt" uden bøvl :o)

    Mvh Henrik


  • #6   29. jul 2013 De kan ikke være der med mindre du voldtager skærmene

Kommentér på:
passer de på

Annonce