{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn? Hvad plejer i at gøre?
  • #1   30. jul 2013 Laver altid min klar til syn, men en ok måde at få fejlene på koster jo kun 250 for et omsyn smiley

  • #2   30. jul 2013 Omsyn ?????

    Mine bliver synet hver gang UDEN bemærkninger. Det er vel bare et spørgsmål om vedligeholdelse.


  • #3   30. jul 2013 Jeg vedligeholder min bil hele tiden, så i princippet kan den godkendes ved et syn når som helst.

  • #4   30. jul 2013 plejer altid lige at tage en tur rundt om bilen, kigge på bremser om de ser okay ud, være sikker på at alle advarselslamper osv. er slukket. så køre en god lang tur for at være sikker på at der ikke er underlige lyde fra styretøj.. og så til syn med den smiley

  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #5   30. jul 2013 Man har vel nogenlunde en idé om, hvilken stand bilen er i.
    Og så må man tage den derfra.
    Personligt laver jeg ikke mine biler klar til syn. De bliver lavet så snart en fejl melder sig.


  • #6   30. jul 2013 køber gerne biler med kort eller ingen syn, så triller jeg dem til syn, får fejlene at vide og retter dem....

    men må indrømme at jeg er for doven til at rende og tjekke forurening, bund og div. i tide og utide, så hvis jeg beholder sierraen helt til næste syn, finder jeg nok ud af de ting der....


  • #7   30. jul 2013 Løbende vedligeholdelse af bilen gør underværker smiley
    Min bil er altid klar til syn, og det bør alle biler jo være. Da man ved syn kun konstaterer at lovens minimumsregler overholdes.
    Havde min 3 år gamle Octavia til syn i går, eneste forberedelse før synet var at køre forbi skoda og hente papirer så den kunne blive vejet op.


  • #8   30. jul 2013 Ja hvis din bil ikke går gennem skal den til omsyn smiley

  • #10   30. jul 2013 inte bestikker syns manden.:)

  • #11   30. jul 2013 Selv med god vedligeholdelse, kan man sgu ikke sikre sig at bilen ikke bremser skævt, f.eks på håndbremsen, eller at den forurener for meget, eller at der er slør i en kugle de færreste end ved eksisterer.

  • #12   30. jul 2013 sørger for generelt at få lavet bilen når der er noget galt / noget der lyder galt, for ens bil skal jo altid kunne gå igennem et syn hvis politiet stopper dig og mener at bilen ikke er i lovlig stand.
    Men når den skal afsted, så bliver der lige tjekket op på bremser og så er det ellers bare afsted - de sidste 2 gange har det været syn på vej hjem fra familiebesøg 100 km væk, så den har været blæst godt igennem når den er kommet ind til synet smiley


  • #13   30. jul 2013 går bilen igennem så jeg ikke selv mener der er nogle fejl og så er det oftest kun bemærkninger der kommer smiley

  • #14   30. jul 2013 Plejer at få en Mekker til at se bilen igennem, Alle synsrapporter ligger jo på nettet efterhånden, og når jeg køber bil kigger jeg altid synsrapporterne, derfor får jeg bilen kontrolleret inden syn..
    Den ska jo gerne smutte igennem fejlfri. smiley


  • #15   30. jul 2013 Går lige bilen hurtigt igemmen, hvis omsynet og synsmandens tid kan spares, så gør jeg da det... 250kr for en kop kakao og de par bolte man kan nå og hugge fra deres kasser er en skidt handel.

Kommentér på:
Syn? Hvad plejer i at gøre?

Annonce