{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det måtte jo ske :-(
  • #1   3. aug 2013 shit happens... alle kendte risiko'en.

• #2   3. aug 2013 ja det er vel altid kun et spørgsmål om tid før sådan noget sker. kender ikke til glostrup stiben. eller for den sags skyld andre striber. men dengang man kom der,stod folk jo også hvor de ville. ingen afspærring osv

• #3   3. aug 2013 Hold da op en overraskelse. Men han præsenterer vel også den gennemsnitlige person, der møder op det sted

• #4   3. aug 2013 Den er sgu ikke god...

Men ja som Mads N siger, der er jo ingen vejspærringer? Folk står jo typisk 20-30, nogle tilfælde mere, så er det jo klart at risikoen er meget større for at det kan ende tragisk.

At person var en svag sjæl og stak af for gerningsstedet, det bliver så hans hovedpine at slås med nu.

• #5   3. aug 2013 Vis det er lige som ved striben Aalborg vil jeg ikke kun give føren skylde.
    Folk står ude 1,5m ude på vejen og snakker. Selv om de får af vide 10gange de skal gå ind til siden. Syns det er respekt løst at folk ikke høre efter dem, som prøver at lave noget godt for ander.

• #6   3. aug 2013 Gonzo? Hvad får du ud af at hænge personer ud herinde?

• #7   3. aug 2013 Thomas A - De forskellige striber må jo så snakke sammen, da de tydeligvis har et fælles problem som skal løses inden flere kommer til skade..

Mit forslag til striben Aalborg ville være at få sat noget afspærring op, så folk ikke går ud på kørerbanen. - Jeg ved godt at det ikke hjælper hvis en mister herredømmet over bilen, men i startområdet er der frit for mennesker, og hvis ikke så bliver der bare ikke kørt!

• #9   3. aug 2013 Var tæt på at køre derud...da T Hansen Glostrup ligger tættest på af de steder de kører.Men blev hjemme.

• #10   3. aug 2013 Fejler de 2 andre opslag om det samme emne noget, der ligeledes er på forsiden.
    Eller vil du bare gerne oprette dit eget?

• #11   3. aug 2013 Swr var aldrig sket med Mikkels mine strimmel afspærring.

• #12   3. aug 2013 Jeg var derinde for 2 weekender siden, Og folk er blevet meget mere ligeglade. Det virker næsten som om der er prestige i, at stå halvt ude på vejen og være lidt ligeglad med det hele... Grænserne har rykket sig i den gale retning, og folk virker mere til at komme ind og være badass ghettopimps, end at køre forsvarligt ræs. Der blev kørt på baghjul med 200 ned gennem publikum, hvilket på ingen måde er ansvarligt (det er vel og mærket 2 weekender siden)! Jeg har været aktiv på striben i snart næsten 10 år, og på den tid er det fandme gået ned at bakke!
    Når folk bliver ved med at lave så dumme ting, som at stå ude på vejen og kaster håndtegn eller whatever, så går tingene galt... GÅ IND TIL SIDEN, BRUG HOVEDET OG TRÆK FOR HELVEDE DE BUKSER OP!!!

• #13   3. aug 2013 jeg har ikke set de andre sryy

• #14   3. aug 2013 Carless D - Du er nummer 100 der skriver det herinde, er du BG spion?

• #15   3. aug 2013 Det med bukserne er nok svært.
    Stammer fra amerkanske fængsler, jo længere de sidder nede, jo mere "villige" er de

• #16   3. aug 2013 Det eneste man kan glæde sig over er at der ikke er nogen der har mistet deres liv, men det er jo risikoen den kender vi jo alle jeg er heller ikke nogen engel selv.

Men ikke smart af føren at stikke af.

• #17   3. aug 2013 Nu var jeg der ikke men at føren stikker af er ikke smart, men folk/ venner har det jo med at gå lidt amok på dem der har lavet en fejl, vilket kan give tæsk og trusler, vis nu der er nogen der er kommet efter ham er det lidt forståeligt. Men ikke rigtig

• #18   3. aug 2013 Thomas A Og nu da han er stukket af så tror du ikke det vil ske ham noget ? Folk skal da nok få fat på personen selvom de stikker af. Men så bliver det jo nok bare meget værre efter det forsvindings nr.

• #19   3. aug 2013 Kunne jo også være han er gået i chok, og det derfor han flygtede, det meget normalt.

At det skete undre mig ikke, folk står midt ude på vejen istedet for at gå ind til siden, det virker til det kun er i Esbjerg de kan finde ud af at gøre det rigtigt smiley

• #20   3. aug 2013 En person i en så iøjnefaldende bil kan ihvertifald ikke bare forsvinde..

• #21   3. aug 2013 kim p de skriver så også at han i forvejen ikke var populær blandt de påkørtes venner, Så chok tror jeg nu ikke er grunden.

• #22   3. aug 2013 Han er anholdt..

• #23   3. aug 2013 Ja han er nok ikke specielt populær hvis han lige har kørt en masses venner ned??? Men at folk der kører mennesker ned går i chok er rimeligt udbredt, så mon ikke..

• #24   3. aug 2013 kim p Det var han jo heller ikke inden ulykken, som de jo skriver.

• #25   3. aug 2013 De skriver han var ret upopulær hos nogle af vidnerne, altså efter det skete..

• #26   3. aug 2013 Han kan så have leveret den sidste dråbe der skulle til for offentligheden får lukket alle arrangementer ned.. gad vide hvordan han har det med det.. Ikke nok med at han har påkørt 5 personer.. han har også leveret skyts til at få al arrangeret gaderæs lukket smiley

• #27   3. aug 2013 ACE
    han ramte 5 ersoner som alle er uden for livsfare og med stor sansynlighed kun har fået knups. (den historie er ikke chockerende nok for EB eller BT)

generelt skriver de jo altid negativt. og sku det få offenligheden til at ville havde lukket alle lovlige arrengementer jamen så støtter jeg op om at de fok der vil køre race gør det på hr og fru danmarks villavej.

kommer ikke selv til stribens race fordi jeg syntes deres "Crew" stinker. de har ikke styr på en skid og er ikke synlige. jeg kommer gerne ind til ikea for at kigge på alle de flotte biler (og grine at tosserne der stadig bruger penge på deres G3´ere) mødes med nogle venner få en burger (eller hvad mcdonals nu engang kalder dem) men nå de køre til race tøffer jeg hjem over

• #29   3. aug 2013 Go sag i jeres sag om lovlig ræs i gaderne

Kommer aldrig til at ske

• #30   4. aug 2013 Du jo helt væk Digweed, han blev hverken slået eller løbet op, og han blev heller ikke fanget af politiet haha shit du helt skudt af, og ingen tør jo sige til folk at de ikke er velkommen, 95% er jo drengerøve haha shit man, du maler da for sygt fanden på væggen, det er jo slet ikke sådan det har forgået.

• #32   5. aug 2013 100% Enig men det lyder jo bedre med en masse ævl, jeg kender personen privat, samt hans familie og de ved sku nok bedre.

• #35   5. aug 2013 Jeg skal ikke sige om det er 100% rigtigt, men jeg hørte for blandt andet søsteren i dag, at pigen på 18 år som sad ved siden af, er skyld i det hele, og så tænker alle nok hvorfor (inklusiv) mig selv, at det var hende der fik ulykken til at ske ved at give i håndbremsen, så hun blev ringet op af søsteren og fik fortalt at hvis hun ikke meldte dig selv til Politiet, ville søsteren gøre det, og hvad jeg har hørt som sidste nyhed har hun os meldt sig selv, men jeg skal lige siges ved ikke om det er rigtigt, forsæt rigtig god dag.

• #36   5. aug 2013 "Noget tyder på, at han stak af, fordi han var ret upopulær hos nogle af vidnerne til ulykken, siger vagtchefen."

Nu kan jeg jo kun udtale mig generelt...men er det ikke sådan lidt typisk? Folk vil gerne stå og se ræs så tæt på bilerne som overhovedet muligt, og når det så går galt, så er ham de stod og jublede af for 5min. siden, pludselig et svin der kører uforsvarligt....

Det er chancen i branchen...og det kan være jeg bliver upopulær for at skrive det, men det svarer sgu lidt til at stille sig på indersiden af barrieren til DHB og så skabe sig over man bliver ramt....

• #37   5. aug 2013 Nu er han ikke typen der køre særligt pænt til forskellige arrangementer, deriblandt til dhb efter tour..der er der videoer fra hvor han køre mildest talt totalt med hovedet under armen..så mon ikke folk i forvejen kender fjolset og derfor er var han upopulær. .sådan er det ihvertifald her med dem som tror de er smarte den ene gang efter den anden..der er lagt for had allerede inden de begynder på deres pis..

• #38   5. aug 2013 Dennis j nej nej holdt nu han var jo populær indtil han kørte galt det siger kim p selv

• #39   6. aug 2013 Lasse P, 9 år og småpige fornærmet haha, det lod til folk synes det var fedt han gav den noget gas.. Indtil han kørte galt, det hvad jeg hørte derude fra, men oraklet Lasse ved måske bedre ? smiley

• #40   6. aug 2013 Kim p 5 og kloge åge måske der var nogen der ikke kunne lide ham fra starten af og det så var dråben der fik bægret til at flyde over??? Som du kan se så er der nogen der siger han jo ikke kørte ordenligt til DHB så mon ikke det menes han var upopulær på pladsen inden ulykken også? Så at nogen syntes det var dest betyder altså i din lille verden at han er populær ved alle? Så fordi du elsker at høre hustin bieber så er han populær blandt alle ? arh come on det er jo direkte dumt det du siger nu.

Så vr 6 stefan er populær ved alle for hans makkere syntes han er sej, hvorfor er der så så mange på BG der siger stefan er en klovn??? Det kan du sku vel godt sige at det du fyre af ikke holder for en meter ikke.

• #41   6. aug 2013 Haha du taler i tåger man.. Hvis jeg nu forstod halvdelen af hvad du prøvede at skrive, så ville jeg nok kunne svare dig, men indtil da så aner du ikke om han var upopulær inden, hvis han var så jaget så havde han nok ikke ligget og krudtet den af derude vel, pointen er du ved det ikke, det gør jeg heller ikke, men jeg bliver ikke tøsefornærmet fordi du ikke mener det samme som mig, går udfra du er enebarn, siger bare det er en helt naturlig reaktion at stikke af efter et uheld når folk går i chok, men undskyld det ved du åbenbart meget mere om :DD

Men sæt du dig bare til rette og smid din favorit "Hustin Bieber" på, har dog aldrigt om om ham, er det mon det samme lort som det Justin Bieber laver?

• #42   6. aug 2013 Kim P du siger jeg aner ikke om han var upopulær inden, men du ved jo åbenbart at han ikke var det. fatte ? Og fordi man er upopulær nlandt nohen kan man sku da godt være på striben. fattet ? Du skrevet at han blev upopulær da han påkørte dem ( du kan sku da ikke vide om han var det inden da andre har set ham opføre sig tåbeligt til DHB ergo er han jo allerede upopulær) Og hvad fanden har dette her med om man er ene barn at gøre dig klovn? har 2 brødre og en søster så igen du ved ikke en skid hvad du taler om luk nu bare røven med at folk er ene barn og bla bla bla for det ved du ikke en skid om alligevel hvis du jo lige fik bevist. He he din klovn ja en taste fejl men du måp jo så kende justin bieber smiley Så luk røven for du ved sku da heller ikke om han var upopulær inden ulykken, som du jo påstår han ikke var smiley Men når nej du er måske en af hans makkere eller måske bror for i virker til at være lige dumme begge to spiller op og tror i kan en masse. Og kan ikke en skid alligevel når det kommer til stykket. Gå nu ud og leg wannabe stefan med din vrsejs

• #43   6. aug 2013 glemmer aldrig engang der var en nar af en tysker der spillede smart så da løbet var sat igang smed han en flaske ud på kørebanen hvem fejede det op det gjorde crewet og ingen tog fat i ham osv... utroligt hvad mennesker acceptere nu om dage. men vil give dig fuldstændig ret mange står langt inde på kørebanen pga de skal filme og gøre ved. men syns dog de har været gode til at få dem ind til siden i esbjerg, men hedensted der det slemt..

• #44   6. aug 2013 Spoon .!. d^_-b .! . Det er vel også en af kravende at der skal være afspærring så folk ikke kan komme ud på banen.

• #45   6. aug 2013 afspærring hjælper intet når de flytter det eller strækker det alligevel smiley
    ved godt nu at esbjerg er lovlig men tænker på førhen smiley

• #46   6. aug 2013 Spoon så skal du da læse det der indlæg KOM IGANG med minestrimmel Mikkel smiley Han har bare styr på sikkerheden til de træf.

• #47   6. aug 2013 Gezz.. du er dummere end jeg regnede med.. Gjorde det simpelt for dig, jeg siger jo at ingen af os ved det, var det en for lang sætning? forklar mig igen hvilken del af de mange ord du ikke forstod? Og glad for du trodsalt har søskende, så dum kan man sgu ikke være alene. Og brug din tid på aftenskole så man kan læse og forstå hvad du skriver, istedet for at sidde herinde og være dum at høre på.

• #48   6. aug 2013 Drenge lad den nu ligge, og KIM P få sving i din Golf du har lovet mig du ville lufte den og det sagde du for 1 år siden så kom i gang smiley

• #49   6. aug 2013 Kom til Sverige, så får du en tur smiley Jeg er også ude, magter ikke at prøve at tale med sådan en halvhjerne, fjerner lige fluebenet så jeg ikke får flere notifikationer :DD

• #50   6. aug 2013 Kim P du skrev ordret

kim p

3. aug kl. 10:05

De skriver han var ret upopulær hos nogle af vidnerne, altså efter det skete.

så jo du påstår at han først blev det efter ulykken, men drop det dog. Jeg skrev jo bare at han ligeså godt kunne være upopulære inden ulykken men du bliver ved at det først er efter ulykken fordi han gik i chok. Så kom nu videre og drop alle dine jeg ved alt om alle andre brugere herinde. For som du skrive du ved det jo heller ikke, men du påstår det bare. Personen har før ulykken kørt råddent, så mon ikke han er upopulær allerede der ? for de personer der ligger og kører ræs igennem byen bliver jo ikke først upopulær når de lave en ulykke. Men Der er så nigle der ikke kan lide dem, men nok ikke nok til de bare går rundt og smadre folk. Så den ulykke var som jeg skrev jo nok dråben der fik de folk der ikke kunne lide ham til at hade ham indnu mere når de nu før har set ham kører råddent så får man sku nok af ham tilsidst. Men ja lad det nu ligge her for ingen ved det, andet end de vidner, der måske hadede ham før ulykken eller de først hadede ham bagefter. Så god weekend til alle og kør forsigtigt derude.

• #51   6. aug 2013 Kim P heller være halve hjerne end tom hjernet som dig du er jo dummere end amalie mand.

Ved ikke om du har gået i skole for når man skriver han var upopulær altså er det før ulykken.

men akriver man han blev upopulær er det efter ulykken. Kender du forskellen ?

• #52   7. aug 2013 Ja jeg prygler hellere min bil på motorvejen end på striben.

• #53   7. aug 2013 De der 75-80 heste prygler jo heller ikke nogen vegne, men hvis du kaldet det prygl er det helt fint smiley

• #54   7. aug 2013 Ja den er ihvertfald nem at få op på de 170-180 km/t

• #56   7. aug 2013 Haha griner tråd alligevel smiley

Kommentér på:
Det måtte jo ske :-(

Annonce