{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulykke på striben
  • #1   3. aug 2013 Du kan læse om det i de andre forums, det har været oppe 2 gange før, men kort sagt, en klovn kørte galt da han ville drifte, efter det prøvede han at stikke af.
    5 sårede


  • #3   3. aug 2013 Hvad var det for en bil der kørte galt?

  • #5   3. aug 2013 Ja find nu snart noget andet at skrive om, eller lad de fjolser der deltager i sådan noget lave deres egen hjemmeside, så vi kan blive helt og addeles fri for det..

    Når man praktiserer sådan noget. og deltager i det. så må det jo ske på et eller andet tidspunkt...

    Fatter simpelthen ikke at folk ikke har hjerne nok til at stå op og ned af en hjemme lavet bane på offentlig vej, der skal bare knaldes hårdt ned på deltager og tilskuer til sådan noget uautoriseret ræs, hvor folk ikke fatter at sådan noget kan ske. og der findes ingen gangbar undskyldning end at når man ræser uden afspæring af nogen art, så ber maan sgu også selv om det...

    Håber snart at det ændre sig eller nogen gør noget ved det....



  • #6   3. aug 2013 Ja det er jo sjovt nok når det går godt.. så stop med at beklage det.

  • #7   3. aug 2013 Man ser jo selv til store proff rally at folk bliver mejet ned, fordi de vil frem i forreste række, eller at arrangørerne selv har troet det var godt nok. Menneskelige fejl.

    Men at ham der kører nogen ned, stikker af, det viser bare at han var klar over det var ulovligt, "VED PÅ GROV OG UANSVARLIG VIS AT HAVE DELTAGET I ULOVLIGT GADERACE, UDEN HENSYNTAGEN TIL ANDRES VE OG VEL osv, der klapper fælden sgu. Har du lavet noget lort, så må du sgu stå ved det og ikke flygte som en anden kylling, satan edeme for kujon agtigt.


  • #8   3. aug 2013 Det er så utroligt hvem der kører sådan noget, kender en der på tidspunktet var over 50 der fandt på at deltage i sådan noget street-race, men tror ikke det kom igang for ham, for han smadrede den bil han ville bruge til det, på vej hjem ad motorvejen om natten, med 200 i timen mødte han en bil uden lys på, han fik med nød og næppe reddet sig udenom, men bilen var totalskadet da den havde snurret rundt i autoværnet nogen gange, det eneste der ikke havde buler var taget.
    Tror han vågnede op der.


  • #9   3. aug 2013 Elsker når folk er hellige, der er sgu mange herinde der selv har kørt, og selv været publikum, og det er da dømt til at gå galt før eller siden. Forsvarer ham ikke, det er bare fakta. Derudover findes der næppe nogen der ikke var flygtet, manden var jo blevet slået halvt ihjel, hvis ikke han havde gjort det.

  • #10   3. aug 2013 Blevet slået ihjel? Hvorfor dog det?
    Hey, vi samler en masse sammen og kører råddent, men ingen må komme til skade!!


  • #11   3. aug 2013 Allan R: Du har vist ikke set billederne af hvordan folk har smadret hans bil efterfølgende. Der er vel en risiko for alt, alle der har stået langs striben når der køres ræs, kender jo risikoen, og må jo have valgt at løbe den.

  • #12   3. aug 2013 Allan(Kolding) R

    nu gider jeg fanme ikke høre på dit "stå ved dit lort, og ikke løbe"

    jeg var der, og jeg gav første hjælp til 2 af personerne derude, pga folk skred, i frygt for, ja jeg ved ikke hvad de frygtede,

    mens jeg og et par andre gav første hjælp, troede folk de skulle lave selvtægt og give ham lamme bank, både du og jeg havde havde os løbet, hvis du viste hvor mange der ville have fat i dig.

    inden manden nåede du af bilen var folk nærmest igang med at smadre hans bil, og ville have ham ud...

    i min verden havde manden ikke andet valg, der han og skulle have været en tur med på sygehuset.

    jeg vidner gerne mod det modsatte af han stak af. og den forklaring gav jeg også politi manden


  • #13   3. aug 2013 Anders N, hvor er de billeder ?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.599
    #14   3. aug 2013 Der er billeder og links til artikler om ulykken under "
    Populære emner i denne uge
    1. Striben Kbh folk der blev kø..."

    Så må i selv finde det ;D


  • #15   3. aug 2013 Selvfølgelig er manden da en klovn at han drifter på Striben, men hvorfor er der nogle aber der mener at efter ulykken, det ville hjælpe at smadre manden og hans bil?

    Hvorfor ikke hjælpe de tilskadekomne i stedet for at gå i retard-mode og mene manden skal straffes med selvtægt og hærværk, for noget han nok ikke regnede med skulle ske da han kørte på Striben.


  • #16   3. aug 2013 Retard-mode, hehe!
    Jeg anede ikke at der var dræber stemning efter den gut derude, men læste blot det tilgængelige materiale, aviser, nettet osv, så mener jo nok jeg har ret til at udtale mig. men du var der og så hvad der skete, så du har kendskab til mere end vi andre, at det så ikke kommer frem gør jo at jeg og andre drager forhastede konklusioner a la flugtbillist osv, det beklager jeg. Men min holdning er stadig den samme.
    Men fatter ikke lige hvorfor han skulle tæves ham der, det var jo et uheld, han var ikke fuld eller lignende, og alle der var der må have vidst hvad der sker med et menneske der bliver ramt af en bil i fart, eller hvad?
    "Hey der ligger nogen halvdøde mennesker der, skide med dem og lad os tæve ham i bilen"! Hvad er det for en tankegang? Viser bare der er noget galt i hovedet på de folk der kommer sådanne steder.
    Så er der krimi, go nat and drive safe.


Kommentér på:
Ulykke på striben

Annonce