{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny vogn :-)
  • #1   9. aug 2013 Tillykke med den smiley kan du mon styre de mange heste smiley

• #2   9. aug 2013 He he takker, tja det må tiden jo vise smiley det er jo ingen race vogn på tros af de hk alligevel, men det er der jo råd for smiley

• #4   9. aug 2013 Der går jo lige lidt tid med klar gøring af den nye vogn, så der er desværre lidt vente tid, arrrggg det er ikke til at holde ud smiley

nicolai: det er næsten nemmere hvis du tager hele bilen smiley hehe

Z28NET: jaa det er jo altid svært når man har lavet så meget ved bilen og den er så fin,
    Men det er jo svært at sammenligne din og min bil, der er jo både for og imod,
    som sådan ville jeg mene det er en super pris du har fået dig der smiley

Men jeg kender stand og kvalitet på bilen her så mener nu ikke at prisen er helt ved siden af, men er da åben for bud smiley

• #5   11. aug 2013 Jeg mener absolut ikke den pris fejler noget. Syntes det er et fint udgangspunkt.
    Faktisk er 2,5'erne ikke nødvendigvis dyrere, jeg ville hellere have en 1,8 el 2,0 hvis jeg skulle have en mondeo mk. 3 benzin igen.
    Husk også at priserne er noget højere på en STC.

• #6   11. aug 2013 tja vi ser, kan se der er andre tilsalg som er standart og har gået mere, måske lidt nyere til stort set samme pris, så vil nu stadig mene at den er fair nok prisen, måske endda billig, men det skyldes jo også at vi er intresseret i en hurtig handel
    smiley og som tidligere nævnt er der altid for og i mod, det er jo svært at sammen ligne pris med en bil jeg ikke har set smiley hvis du f.eks alene ser på MS design delene er der for knap 20.000kr :-((da det jo er org dele) så det løber jo hurtigt derop af.

Jeg takker og håber da at det lykkes at finde køberen på et tidspunkt smiley som uden tvivl bliver en glad person for denne vogn. smiley

• #7   11. aug 2013 Tak smiley

Det er stort set det første jeg gør, når jeg får den:-) det ligger helt stramt smiley glæder mig godt nok helt vildt(man bliver jo nærmest ung igen når det handler om ny vogn), men men men vente tiden er jo enorm smiley Fik handlet en del omlakkering med så tror ikke de kan når den i denne uge desværre, men nu må vi se hvad de siger imorgen smiley

Kommentér på:
Ny vogn :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce