1.100 visninger
|
Oprettet:
Ny vogn :-) {{forumTopicSubject}}
Så fik vi skrevet under på en S-max 2.5 turbo igår,
og derfor er mondeo kommet til salg.
http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1709901-ford-mondeo
Nogen der mangler
mar 2004
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 66 Svar: 539
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 36 Svar: 292
jul 2008
nicolai: det er næsten nemmere hvis du tager hele bilen hehe
Z28NET: jaa det er jo altid svært når man har lavet så meget ved bilen og den er så fin,
Men det er jo svært at sammenligne din og min bil, der er jo både for og imod,
som sådan ville jeg mene det er en super pris du har fået dig der
Men jeg kender stand og kvalitet på bilen her så mener nu ikke at prisen er helt ved siden af, men er da åben for bud
mar 2004
Følger: 59 Følgere: 123 Biler: 5 Emner: 57 Svar: 303
Faktisk er 2,5'erne ikke nødvendigvis dyrere, jeg ville hellere have en 1,8 el 2,0 hvis jeg skulle have en mondeo mk. 3 benzin igen.
Husk også at priserne er noget højere på en STC.
jul 2008
og som tidligere nævnt er der altid for og i mod, det er jo svært at sammen ligne pris med en bil jeg ikke har set hvis du f.eks alene ser på MS design delene er der for knap 20.000kr :-((da det jo er org dele) så det løber jo hurtigt derop af.
Jeg takker og håber da at det lykkes at finde køberen på et tidspunkt som uden tvivl bliver en glad person for denne vogn.
jul 2008
Det er stort set det første jeg gør, når jeg får den:-) det ligger helt stramt glæder mig godt nok helt vildt(man bliver jo nærmest ung igen når det handler om ny vogn), men men men vente tiden er jo enorm Fik handlet en del omlakkering med så tror ikke de kan når den i denne uge desværre, men nu må vi se hvad de siger imorgen
Ny vogn :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside