{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.597 visninger | Oprettet:

Dezno Iridium Tændrør VK 22 - Astina.dk {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.

Er i gang med at bestille nye tændrør til min Opel Corsa OPC og har fundet nogle High End Performance tændrør fra Denso.

Problemet er at de ikke bliver markedsført i Danmark da de bliver special lavet og for det meste kun brugt til tuning!

Iridium tændrør fra Denso er verdens mest avancerede tændrør, de er helt unikke og uden tvivl det bedste tændrør til den kræsne bilist.

Iridium Tough er til brugeren som kører rigtigt mange kilometer, du får her et tændrør med alle fordelene ved Iridium men som er fremstillet med samtidigt at have en meget lang levetid. Derudover vil der være øget flow i acceleration ved alle hastigheder.

Disse tændrør er 1 grad koldere end dem der er monteret std. det vil sige at de gør sig perfekt til tuning.

Jeg arbejder hos Astina.dk og har snakket med vores leverandør af Denso. Problemet er at de kun vil sælge mig 100 tændrør, og det er lige rigeligt når jeg kun skal bruge 4.

Derfor vil jeg høre om der er interesse for at jeg bestiller dem hjem og vi så laver en speciel pris til jer herinde hvis i er interesseret i et lille performance upgrade!

Skriv gerne herinde, eller på mail: salg@astina.dk

http://www.astina.dk/taendroer/denso-iridium-tough-vk22-taendroer-p-106769.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dezno Iridium Tændrør VK 22 - Astina.dk
  • #2   20. aug 2013 Altså personligt så bruger jeg NGK BKR8EIX Iridium og så "banket" til ca. 0,69mm i elektrodeafstand og de er helt fine til min maskine, så de kan også fint bruges til tuning smiley
    Ved at de også bruges i stor stil i England og der er der også fuld tilfredshed med dem.
    Plus jeg synes prisen er rigtig fin på dem, cirka 9£ stykket smiley

Kommentér på:
Dezno Iridium Tændrør VK 22 - Astina.dk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce