{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Er ved at plukke en 406'er til mig selv, men.... {{forumTopicSubject}}

... skal lige høre de kloge hoveder da jeg har lidt små problemer hist og her.
Dørene: Den ledning med ledninger i, den er ikke til at få af? skal der en skruetrækker ned i kanten i den for at den kan vrikkes løs, eller er det mig der ikke vrikker nok?

Bag: Kofangeren er løsnet nedefra og indefra (mangler nok en 2-3 nedeunder) - falder den bare af ligesom omme i forenden når det er løsnet?

Motor: Der er en som har hentet gearkassen her for en uge siden, så motoren hænger lidt i det - er det bare de 2-3 motorophæng som skal løsnes og BUM, så ligger den der?

Forskærme: selve inderskærmene driller lidt, så har ikke været inde bagved og se hvordan de sidder fast - er det bare et par møtrikker ligesom ude ved forlygten og oppe ved hjelmen der holder den fast, så når jeg har løsnet dem, så er den lige til at pille af?

Mht gearkasse, så har jeg en brugt kobling til at ligge til en som vil HAVE DEN GRATIS - jeg kommer ikke til at skulle bruge den og ved at man ikke kan sælge en brugt kobling - den ser ikke slem ud, men er ikke mekanikker, så ved ikke hvad godt/slemt er på sådan en fætter.

Tank: er det bare at løsnet den 3-delte stang under bunden og så løsne de resterende skruer og så vupti, så står man med tank og studs i hånden?

Fjedre: Ved godt at man skal bruge fjederklemmer hvis man begynder at skifte, men hvad nu hvis jeg fjerner hele benet? Skal jeg så stadig have klemmer, eller er det bare at løsne bolten i toppen i motorrum/topleje og så skille lortet ad nede ved leje/bremsetromle/bærearm?

Fortsat god weekend derude.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er ved at plukke en 406'er til mig selv, men....
Kommentér på:
Er ved at plukke en 406'er til mig selv, men....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce