{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

MKIV: Intet lys i speedometer + km-tæller slukker!?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive vanvittig, jeg synes jeg har søgt efter alle de åbenlyse fejl der kunne/kan være årsag til problemet i Supra`en.

Historien er som følger: Jeg havde instrumenteringen ude, for at shine det hele ldit op, dvs. alle plastikdelene i instrumentbordet, hvorfor alt fra a/c, til radio og spejlkontakt var demonteret!

Da jeg så monterer hele skidtet igen, ja så fungerer alt som det skal, med undtagelse af følgende: Når jeg drejer yderst på blinker/lysarmen for at få kørelys på, ja så tænder kørelyset godt nok, men der kommer intet lys i speedometer/omdrejningstæller osv. og hvad værre er, så slukker kilometer/triptælleren, så snart armer drejes for at tænde kørelyset. Jeg har forsøgt mig med en ny kilometertæller samt en ny lysdæmperkontakt, da begge dele jo kan brænde helt eller delvist af. Ligeledes har jeg søgt efter lyse stelpunkter, sikringer der er sprunget, løse ledninger, dårlige kontakter og konnektere - Men uden held.

Jeg håber virkeligt, virkeligt at en her fra forummet sidder med en idé til hvad problemet kan skyldes!

Ellers kan jeg jo være nødsaget til at smide bilen til en autoelektriker, noget jeg rigtig gerne ville undgå!

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MKIV: Intet lys i speedometer + km-tæller slukker!??
Kommentér på:
MKIV: Intet lys i speedometer + km-tæller slukker!??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce