Melder min ankomst {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen
Ville lige melde min ankomst her i gruppen. Mit navn er Jonas. Jeg er 28 år og under uddannelse som mekanikker. Har en kone og to dejlige døtre og oven i hatten har jeg en Toyota Avensis T22.
Jeg har gjort det til mit projekt at få min avensis til at køre som ny og style den som en avensis aldrig har været set før. Jeg ved jeg kommer til at tabe en masse penge på det men jeg gør det ikke for pengenes skyld men for at få erfaringen.
Mit projekt lyder på at fikse bilen i år:
- Ny gear kasse
- Nye bærearme
- Ny udstødning
Derefter er det almindelig vedligeholdelse som bremser tandrem og pakninger med mere.
Derefter skal bilen have body kit på, nye lygter og så kommer det der skiller sig ud:
Avensis er født med grå kabine. Jeg vil afmontere vinylen med varmepistol og derefter sætte nyt på der er sort. Yderligere skal alt plastik males henholdsvis sort og mat grå. Vil sy nye sæder vil bilen og slutte af med at skifte gulv og loft.
Alt i alt nok et 2 års forløb så det skal nok blive sjovt og give en masse erfaring.
nov 2012
Følger: 78 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 15 Svar: 78
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 21
Takker FreakaZoid - Tager nogle før/under/efter billeder af projektet. Men i år koncentrere jeg mig bare om at få lavet det sidste på bilen. Min plan lyder på:
Efteråret få fikset alle fejl. Foråret spare sammen til alt så jeg har det på en gang og så i sommeren fikser jeg det hele.
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 21
Melder min ankomst
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside