{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der mangler en lille billig 4x4?
  • #1   15. sep 2013 Er der spær på?
    Skal nav kobles ind manuelt?
    Hvad trækker den på når den kører normalt på tør sommervej?

• #2   16. sep 2013 Nej der er ikke spær på.
    Den kører med automatisk hjulnav da det er den faceliftede model af dem, og den trækker på baghjulene.

• #3   16. sep 2013 Så den kan altså sagtens stå og fedte rundt med 2 hjul så man ikke kommer ud af stedet. Træls altså!
    Hvordan tester man så om trækket virker på alle 4?

• #4   16. sep 2013 allan nu har jeg ladet være med at komenter på gud ved hvor mange indlæg hvor du har spillet kloge åge ! er du i tvivl så googel eller spørg nogen der måske en gang har ser et billede af Tordenskjold ,automatisk hjullås er noget lort men hvis de virker giver det jo det sammen som alle andere 4x4 uden spær hvis et hjul spinder så er der ingen træk på den pågældene aksel ,men eller uden automatisk hjullåse ,100% spær er det eneste der virkter nor det virklig gælder

• #5   16. sep 2013 Det er der jo ingen grund til når vi har dig!
    Jeg er interesseret i den her bil, er du det?
    Jeg har aldrig haft en bil med automat nav, min Y60 har manuelle, så derfor er jeg interesseret i hvordan det virker og om den er noget værd om vinteren.
    men tak for snakken, nu skriver jeg lige videre med Bay, han har vel kørt den bil nogen gange tænker jeg.

• #6   16. sep 2013 Altså det virker ved at du sætter svinet i 4x4 så er det slået til, når du skal ud af 4x4 igen, flytter du gearstangen til 2wd bakker et par meter og så kører du igen med 2wd uden at skal ud af bilen.

Ja den kan fedte med 2 hjul et for og et baghjul som alle andre biler uden spær, men den er faktisk yderst potent, den kører sku de fleste steder uden problemer.

men om trækket virker kan du teste ved at smide den i 4x4 og så slippe koblingen hårdt på grus, så trækker den spor med alle 4 hjul.

• #7   16. sep 2013 Konen er nemlig ikke så glad for Nissan, den er stor og klodset og kun 2 sæder, går jo ikke hvis lillemand skulle blive hjemme, men hey, lillemor kan sgu da bare blive hjemme smiley
    Hvor var det den kunne ses henne?
    Eller kommer i forbi Kolding i den, på et tidspunkt ?

• #8   17. sep 2013 Den kan ses i Hobro 9500

Kommentér på:
Nogen der mangler en lille billig 4x4?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce