{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Salg af Supra {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endeligt besluttet mig for at sælge min Supra, da jeg vil prøve noget andet, formentlig noget MC, men den tid den glæde(håber jeg!)

Den vil sandsynligvis blive sat til salg flere steder, men når nu man bl.a. er medlem af så fint, blandt flere her på BG. et forum som dette, så er det jo nærliggende lige at smide en lille "ikke annonce" op her, kunne jo være de der var i miljøet så at sige, kendte nogen der ledte efter en Fin Supra - Mere info samt fotos kan for ny hentes under min profil, eller man er mere end velkommen til at skrive til mig!

Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af Supra
  • #1   20. mar 2014 Du bedes slette dit indlæg - Se nedenstående regel for denne gruppe:

6.Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

• #2   20. mar 2014 Claus, nu er det her jo et lukket forum og som sådan er den lagt op i tilfælde af at skulle nogen høre fra venner eller kammerater at de søger en Supra, så kunne det jo være de havde min i baghovedet, kort sagt er der som beskrevet ikke tale om en salgsannonce da der ingen beskrivelse eller pris følger, men blot er det en notifikation, vi kan vel hjælpe hinanden - For de der lægger dele op eller spørger efter dele, der hjælper vi jo også hinanden, ofte kvit og frit ved ikke at tage betaling for dele mv. så jeg synes måske at det er lidt skævt at du pludselig skal til at lege panserbasse herinde og skrive på alle de små annoncer mv. der er, som ingen har haft noget problem med før! Så medmindre der er generelt utilfredshed, med annoncer generelt, søgen efter dele mv. så lader jeg den blive stående og så må du finde på noget andet at lave smiley

• #3   20. mar 2014 Regler er regler... jeg ejer fx www.nipponpower.dk, men jeg må ikke reklamere for den herinde... sådan er det. Jeg er desuden blot hjælpe-admin... så 'dont kill the messenger' smiley

Desuden har du jo accepteret gruppens regler da du tilmeldte dig...

• #4   20. mar 2014 Nej regler er ikke bare regler, for regler er ikke bedre end måden hvorpå de håndhæves. Hvis der nu var et problem i dette fora, mht. At det blev oversvømmes af salgsannoncer, så kunne jeg forstå dit pludselige behov for at gribe ind. Men faktum er at det ikke udgør et problem, så hvorfor behandle det som et sådan?

Vi er mange der ikke sidder og kigger markedet igennem hverdag, men tag nu en anden bruger her i gruppen, der netop idag har lavet en tråd hvor han søger visse dele til sin supra, det ser jeg kun fordi jeg er en del af denne gruppe og der er langt større sandsynlighed for at en af os med en supra ligger inde med en del end nogen andre.

At du har en biks og ikke kan smide reklamer op for dine varer er en hel anden sag, der er Tale om en professionel forretning, du ville kunne oversvømme forum i løbet af kort tid, med bare en varekategori fra din side - det er noget helt andet end når "Morten mangler en en decat" og lægger en forespørgsel ind i forummet. Det håber jeg da du kan se forskellen på.

Men som hjælpe admin, så har du jo muligheden for at slette mit indlæg, det er du velkommen til! Men helt ærligt, find på noget bedre at bruge din tid til, der er ikke noget problem, så lad være at skabe et.
    Denne gruppes berettigelse hviler på 2 ting, 1: at vi kan søge hjælp og vejledning fra andre der roder med samme bil som os selv. 2: at vi kan hjælpe hinanden mht. Autodele mv. Til en bil der ikke altid er lige let at finde dele til og selv hvis de er, så red er god logik i at hjælpe hinanden med dele man alligevel ikke selv bruger.

P.s. I dette tilfælde er det jo budbringeren der er "problemet", for ud af det blå kommer ønsket om at håndhæve en regel, der automatisk bliver foreslået som regel når man opretter en gruppe(jeg er selv admin. For Swift gruppen)! Undskyld mig, men lad dog brugerne bruge gruppen til den del af Hobbyen de finder nødvendig, hvis béhovet blandt andet er at kunne søge efter, købe og sælge dele i det små samt annoncere at ens bil der hører til hobbyen, ryger til salg, ja så lad dem dog gøre det. Denne gruppe er ikke en selvstændig enhed, Den udgøres jo af brugerne og disses behov!

Men nu gider jeg ikke bruge mere tid på det her, har du ikke forstået det nu, ja så fred være med det, slet emnet her og de andre emner hvor folk søger dele eller tilbyder dele og se så samtidig brugen af gruppen falde.......take Care!

• #5   21. mar 2014 Jeg har brugt 25 sekunder på at skrive til dig (første gang)... så intet problem i det... Og nej, det er ikke budbringeren der er noget galt med, da jeg faktisk GERNE ser at man må annoncere for private ting. (IKKE forretningsting!).

Jeg kan godt slette beskeder, men det bliver dem der har oprettet annoncen (og dem der måtte læse dette) jo ikke "klogere" af...

Så jeg vil bare gentage gruppens regler, i min funktion af hjælpe-admin:

6.Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

God dag til dig, og alle andre smiley

Kommentér på:
Salg af Supra

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce