599 visninger
|
Oprettet:
Ure i kabine. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg går og skal have anskaffet mig nogle ure, jeg har valgt at det skal være Defi urene.
Hvilken model af dem er jeg ikke helt sikker på endnu, men mit spørgsmål lyder på.
Hvor store synes i urene skal være? 60mm eller 52mm.
Det har selvfølgelig lidt med smag at gøre, men hvis nogle af jer har prøvet begge ure, må i meget gerne skrive hvad jeres fortrukne har været og hvorfor.
Og så... nogle der har et bud på hvad der ville passe bedst i kabinen? Defi BF eller Defi CR.
Kabinen fremstår original, altså ingen plastikdele skal males.
Mvh Lucas.
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.253
har DEFI advanced BF . de er 60mm
om de er for store kommer lidt an på om de bliver intigreret i instrument bordet. hvis ikke de gør det og man vil have FX 4 til at sidde på siden ser det helt galt ud syntes jeg. men 2 i a-stolpen eller 3 intigreret over handskerummet syntes jeg ikke er galt
jun 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 61
Det ser også pænt ud den måde du har lavet det på.
Du synes ikke de er for store som de sidder der?
Jeg tænkte på at 3 skulle sidde enten i handskerummet, eller på den måde du har der, og så køre 2 af dem i a-stolpen.
Ville du hellere have haft 52mm? Eller de 60mm du har i nu, er det lige som det skal være?
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 154 Svar: 5.253
vil gerne skære så meget ned på ure så muligt. så skal bare have boost/olie tryk / og olie temp
jun 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 61
Der ender jeg nok med et enkelt ur mere.
Men ja, det må jeg lige se hvordan det endeligt skal se ud.
Men ellers ser det meget pænt ud som du har fået lavet det... klart en mulighed.
Mvh.
Ure i kabine.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside