{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Jeep grand cherokee {{forumTopicSubject}}

Hej..
Vi gå og leger med tanken om sådan en jeep grand cherokee på hvide plader da vi går fra at være 2 til 4 engang i juli!! Så der skal bruges lidt mere plads end hva den lille C1'er kan klare..
Men er der nogen i nærheden af Næstved/Vordingborg der har sådan en og kender til dem? Regner med at prøve at finde en hos en forhandler, men for ikke at blive taget i røven så kunne det være rart at have prøvet sådan en og har hørt lidt om dem fra en der kender til dem!!
Gerne i en 5.2 V8 fra 1997 eller før..

På forhånd tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeep grand cherokee
  • #1   12. jan 2014 De går godt v8'erne. De er bare svære og finde i god stand, og er de det koster de en kvart bondegård. Du skal tænke dig om du virkelig vil have v8'erne Den 6 benet går også rigtig godt og kan du finde til meget billigere penge smiley

• #3   12. jan 2014 jeg har kørt en del i en, den jeg kørte i var lidt træt så der var en del, der skulle laves stumperne er ikke specielt dyre, til dem og hvis man kan forudse noget hvad man skal bruge, er det billigt at købe det selv fra staterne
    jeg har selv købt en 10 personers astro van masser af plads lidt dyr i benzin lige som en jeep men kun 900 kr i vægtafgift jeg har også haft en pajero 6cyl benzin og det er en stærk bil der næsten aldrig går i stykker hvis det skulle være 4x4 ville jeg nok vælge en toyota eller pajero da de er ekstrem stærke også stærkere end en jeep

• #4   12. jan 2014 Nogen bliver lavet i USA og nogen i Schweiz, de er de bedste, samlekvaliteten er bedre siges det.

• #6   13. jan 2014 Jeg sys den er lille og smal inde i

• #7   13. jan 2014 Så klænge de bruges med fornuft og ikke hardcore offroad så kan de godt holde

Men skal man ud og leje så er V8eren kendt for at rive sig selv istykker aksler og gearkasser holder ikke

• #8   13. jan 2014 det er også min opfattelse at hvis man køre den af vejen så river den sig selv i stykker, når jeg sammenligner den med min pajero, så virker den meget mere robust, bla fordi den er bygget på ramme, og jeepen er bygget selvbærende,
    det er til gengæld en dejlig stor vogn at køre i, så hvis man kun lejlighedsvis vil køre uden for vejen, så er den da en fin bil at køre i, specielt om vinteren
    men hvis du gerne vil køre meget unden for vejen, så skulle du melde dig ind i 4x4 kluppen, her på bilgalleri det er nogle friske og hjælpsomme gutter, og vil helt sikkert hjælpe dig,

• #9   15. jan 2014 Tak for jeres svar!

Bilen skal som sådan ikke bruges til noget hårdt 4x4 kørsel.. Bor på landet og dyrker lidt jagt i fritiden så det er begrænset hvor meget den kommer ud i det Extreme!!
    Har selv haft både Patrol og pajerov V6 og de var også ganske fine biler men vi skal bruge bagsæder nu og et lidt stort bagagerum til barnevogne og hund når han skal med!
    Har også kigget på en landcruiser men ville gerne holde mig til omkring 1997 for ikke at ryge ud i misundelsafgiften.. Havde på et tidspunkt en Kia sorento på gule plader og den var møg dyr og absolut ikke den bedste 4x4..

• #11   15. jan 2014 et godt råd hvis du vil spare en del penge køb dig en 10 personers 4x4 den koster kun 900kr helår på benzin og 2000kr på diesel i vægtafgift og da afgiften kun er 60% vil købet af bilen også typisk være billigere du skal dog have stort kørekort men det kan tages for under 5000kr hvilket vil være det første års besparelse på vægtafgiften alene
    selv køre jeg en 10 peroners astro van 900kr om året i vægtafgift

• #12   15. jan 2014 og heller ingen misundelsafgift

• #13   15. jan 2014 Det vil sige at hvis jeg går ud og finder en 4x4 fra omkring 2000 med bagsæder og hvide plader så er der ikke straffeafgift jeg skal tænke på? Men er der så nogen anden hage ved det?

Kommentér på:
Jeep grand cherokee

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce