Motor vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Efter købet af nogle sciroccoer i december måned, har jeg nu prøvet at se om den ene vil starte med uden held.
Jeg har tjekket at der kommer gnist fra alle 4 tændrør og det er der. Hele brændstofsystemet er gennemgået fra pumpe om til dyser og der er gennemstrømning igennem hele systemet frem til koldstartventilen. når jeg prøver at køre i starteren, kommer den ikke med noget brændstof fra KSV. Har været inde og læse om omkring systemet, men kan ikke rigtig få tingene til at høre sammen. Koldstartventilen får signal fra Thermo time switchen og aktiveres ved bestemt temperatur??
Er der nogen der kan forklare systemet eller evt. komme med bud på hvorfor jeg ikke kan få den til at starte???
Der er tale om en 1.8 8v fra 1987.
Håber i kan hjælpe, da jeg er ved at løbe tør for ideer på, hvorfor den ikke starter..
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 62
har du prøvet på golf2.dk det er jo samme motor som der er i nogen af golferne
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 4 Svar: 10
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
jan 2008
dec 2013
prøv at rense det gamle benzin ud af systemet hæld frisk på giv den noget start gas den starter helt sikkert spørgsmålet er så om den fortsætter med at kører når den ikke får start gas længere hvis den ikke gør har du lokaliseret problemet til benzin tilførelsen
hvis den ikke starter med gas er det et stort problem du har så er der ikke kompression i din motor og så skal toppen af og så begynder det at koste mange penge men du burde kunne hører om der er komp. på
jan 2008
tak for svaret indtil videre.
dec 2013
Motor vil ikke starte.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside