{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vinterdæk på stålfælge"
vinterdæk på stålfælge
Jeg tænker på at bestille dæk på dækonline. Men jeg har iforvejen ingen vinterdæk eller stålfælge. Jeg skal derfor ha begge dele.- Men ved ikke hva str. ?? så hjælp :-) Jeg har en polo 6n fra 19...
Jeg tænker på at bestille dæk på dækonline. Men jeg har iforvejen ingen vinterdæk eller stålfælge. Jeg skal derfor ha begge dele.- Men ved ikke hva str. ?? så hjælp :-) Jeg har en polo 6n fra 19...
Skrevet af: Matilde K - 13. okt 2010
Vinterdæk på stålfælge
Hej allesammen. Jeg har et sæt fine vinterdæk BF Goodrich 165-65-14 mener jeg det er. De har kørt ca. 2800 km .. 800 kr. eller bytte med noget anlæg .. :)
Hej allesammen. Jeg har et sæt fine vinterdæk BF Goodrich 165-65-14 mener jeg det er. De har kørt ca. 2800 km .. 800 kr. eller bytte med noget anlæg .. :)
Skrevet af: Rusholt ! - 4. maj 2008
Vinterdæk på stålfælge!
Hvor finder jeg de billigste dæk på stålfælge i landet. gerne michilin Alpin A3 dæk og gerne i str: 175/165-70-14"
Hvor finder jeg de billigste dæk på stålfælge i landet. gerne michilin Alpin A3 dæk og gerne i str: 175/165-70-14"
Skrevet af: Anders L - 22. dec 2007
Spar penge på din forsikring
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Vinterdæk på stålfælge
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside